Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin mulla ei ole mitään omaa lehmää eikä kukkakaalia ojassa tässä, mietin vain yleisellä tasolla, koska tämä naisten silvonta ja ahtaminen muotteihin miesten mieliksi loppuu. Ei varmaan koskaan.
Kyllä ne kuule on naiset, jotka näitä muotteja luovat, eivät miehet. Ja toisaalta, se on loppupeleissä jokaisen oma valinta mihin trendivillityksiin lähtee ja miltä haluaa itse näyttää.Niin mulla ei ole mitään omaa lehmää eikä kukkakaalia ojassa tässä, mietin vain yleisellä tasolla, koska tämä naisten silvonta ja ahtaminen muotteihin miesten mieliksi loppuu. Ei varmaan koskaan.
Toki erinäisiin leikkauksiin voi olla ihan fyysisiäkin syitä, mutta eipä niistä jutussa mainittu.
E. Onko joku törmännyt saunassa pillun dissaamiseen tyyliin Haa haa onpa ruma pillu, miten kehtaat mennä saunaan?
Ehkä näinkin ainakin joskus. Tarttis varmaan rauhoittua hieman taas.Kyllä ne kuule on naiset, jotka näitä muotteja luovat, eivät miehet. Ja toisaalta, se on loppupeleissä jokaisen oma valinta mihin trendivillityksiin lähtee ja miltä haluaa itse näyttää.
Kyllähän tämä kaikki kuitenkin johtuu siitä, että olemme eläimiä ja eläimillä nyt vaan on pyrkimys erottua parinvalinnan ja lisääntymismahdollisuuksien parantamiseksi. Keinot vaihtelevat omien vahvuuksien mukaan.Ehkä näinkin ainakin joskus. Tarttis varmaan rauhoittua hieman taas.
Mulla on vain sellainen aavistus ja ehkä joitakin tuttuihin perustuvia empiirisiä havaintojakin siitä, että lesbojen parissa ulkonäön merkitys on pienempi kuin heteroiden. Ehkä joku feministinen naistutkija voisi vääntää aiheesta väikkärin...
Ai häpy vai ?Minulla ei ole ruma
Ehkä näinkin ainakin joskus. Tarttis varmaan rauhoittua hieman taas.
Mulla on vain sellainen aavistus ja ehkä joitakin tuttuihin perustuvia empiirisiä havaintojakin siitä, että lesbojen parissa ulkonäön merkitys on pienempi kuin heteroiden. Ehkä joku feministinen naistutkija voisi vääntää aiheesta väikkärin...
Näinhän tuo on, mutta sitten kun kaikki toimii näin, niin tullaan sanomaan: Onpa siinä kaverilla epäsiisti kullinkatkaisulinja. Eli mennäänkö tässä nyt ojasta allikkoon, jos kullinkatkaisusta sattuukin tulemaan uusin muotitrend. Mistä näistä tietää.Onhan se tosiaan niin, että jos katkasee oman kullinsa, niin eipä tulla ainakaan vittuilemaan, että onpas siinä kaverilla ruma kulli.
Täyttä paskaa.Hieno on toi Kullii -video.
Keuhkoissa painetta
#humppaa