Tästä tuli mieleeni lapsuusmuistoja, kun velipoika heitti minua ala-asteikäisenä kirveellä jalkaan...oh memories.Nyt on ollut niin perkeleen kovia vitsejä, että silkasta ilosta löin kirveen nilkkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä tuli mieleeni lapsuusmuistoja, kun velipoika heitti minua ala-asteikäisenä kirveellä jalkaan...oh memories.Nyt on ollut niin perkeleen kovia vitsejä, että silkasta ilosta löin kirveen nilkkaan.
On se kamalaa kun työt haittaa nettaamista ja muuta todellista elämää.Uugh, työt haittaa offtopiciin kirjoittelua, en oo ees kerennyt lukea teidän järkkyhauskoja ja syvääluotaavia juttuja tänään. Huomenna kyl saikkupäivä, ei näin pysty elää.
Suosittelen:Nyt tekis mieli kattoa joku oikein älyllisesti haastava elokuva. Esim Hangover.
On se kamalaa kun työt haittaa nettaamista ja muuta todellista elämää.
Syö niitä kaikkia ja sit käyt äkkiä pullauttamassa palleron pihalle. Äläkä sit huuda tai purista daddy-o'n kättä liian lujaa. Tiedätkö paljonko se sattuu kun kämmenen luut rutistuu... Ai ai.En osaa päättää, söisinkö pullaa, jäätelöä, suklaata, sipsiä vai jotain ihan oikeaa ruokaa...
Ja sitten mä voisin jo pikkuhiljaa lähteä synnyttämään, kun olen koko hemmetin päivän kärvistellyt näiden kipujen kanssa.
En mä purista kättä, enkä oo koskaan huutanutkaan :D mä sonnille ehdotin, että vois jäädä kattomaan jääkiekkoa- mut kuulemma muksun ulos pullauttaminen on mielenkiintoisempi tapahtumaSyö niitä kaikkia ja sit käyt äkkiä pullauttamassa palleron pihalle. Äläkä sit huuda tai purista daddy-o'n kättä liian lujaa. Tiedätkö paljonko se sattuu kun kämmenen luut rutistuu... Ai ai.
E. Vai jääkö Sonni kotio katteleen lentomäkee?
Lähti koko hanska irti.Onko fuuterilla jo kipsi poistettu?
Elsu voi syödä vaikka kaikkia. Onhan hän kuitenkin valmistanut lapsen. En minä osais.