Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kirveellä jalkaan ja lipputangonnupilla ohtaan, se on leikki verraton... ;-)

Uugh, työt haittaa offtopiciin kirjoittelua, en oo ees kerennyt lukea teidän järkkyhauskoja ja syvääluotaavia juttuja tänään. Huomenna kyl saikkupäivä, ei näin pysty elää.
On se kamalaa kun työt haittaa nettaamista ja muuta todellista elämää.

Sen takia itse erosin FB:stä aikoinaan. Halusin olla kuollut, eikun ei. Mitä ihmettä, vapaa-aikaa tupsahti päivään yllättäen lisää o_O

En osaa päättää, söisinkö pullaa, jäätelöä, suklaata, sipsiä vai jotain ihan oikeaa ruokaa...

Ja sitten mä voisin jo pikkuhiljaa lähteä synnyttämään, kun olen koko hemmetin päivän kärvistellyt näiden kipujen kanssa.

En osaa päättää, söisinkö pullaa, jäätelöä, suklaata, sipsiä vai jotain ihan oikeaa ruokaa...

Ja sitten mä voisin jo pikkuhiljaa lähteä synnyttämään, kun olen koko hemmetin päivän kärvistellyt näiden kipujen kanssa.
Syö niitä kaikkia ja sit käyt äkkiä pullauttamassa palleron pihalle. Äläkä sit huuda tai purista daddy-o'n kättä liian lujaa. Tiedätkö paljonko se sattuu kun kämmenen luut rutistuu... Ai ai.

E. Vai jääkö Sonni kotio katteleen lentomäkee?

Syö niitä kaikkia ja sit käyt äkkiä pullauttamassa palleron pihalle. Äläkä sit huuda tai purista daddy-o'n kättä liian lujaa. Tiedätkö paljonko se sattuu kun kämmenen luut rutistuu... Ai ai.

E. Vai jääkö Sonni kotio katteleen lentomäkee?
En mä purista kättä, enkä oo koskaan huutanutkaan :D mä sonnille ehdotin, että vois jäädä kattomaan jääkiekkoa- mut kuulemma muksun ulos pullauttaminen on mielenkiintoisempi tapahtuma

Ja kyllä nyt olis tavoitteena syödä noita kaikkia!

Voi helvetti mikä retkahdus tuli mun sokerilakkoon, koko hiton värisuora. Lettuja, jäätelöä, suklaakeksejä ja pari pussia mässyjä. No leikitään että tää on tankkauspäivä ja huomenna treenataan taas 100 lasissa.

Back
Ylös Bottom