Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari isoa siideriä jotta jaksaa Euroviisut katsoa, jessus että vyötärö on varmaan metrin tästä turvotuksesta - miten jotkut pienet teinitytöt pystyvät juomaan tätä ??!

Kyllä se viski olisi taas vihdoinkin ostettava.
Ei ne pystykkään kauaa. Tai pystyy, mutta SE NÄKYY. Siitä nimitys, siideripömppis.

Kuntit, se ois noin 2-3 h päästä paatti vesillä. Starttaskin, mutta miksi ei vanha 1.4 vai 1.6 tiisseli starttais. Kerrasta lähti aivan kuten kuuluukin, ilman turhaa pyöritystä.

Rantakunnossa mursukin on ehhehe :kikkeliskokkelis:
Kyyyyllä ja rannalla jokainen saa kuitenkin olla oma itsensä. Tässä levittelen parhaillaan rasvaa selkääni:

Awkwardholidaypict_1755654a.jpg

Kävin salilla ja sitten ma kävin hankkimassa ruokaa ja sit mie kävelin kotiin. Tuli hiki noissa kaikessa kolmessa, vaikka aika vähän vaatteita.
Kumma juttu. Johtuisikohan keleistä.

Ero on huomattava ja väliä on siinä vaiheessa jos joku kokee asiakseen kitistä aiheesta kuin mikäkin punavihervasemmistofeministirotta.

Höhöh.
Minä olen punavihervasemmistofeministiteräsrotta :hyper: KITI KITI, WIKI WIKI! ;) :p

Plö'äRgh. Aivot mätänee päähän. Tai siis mikä helistin tuolla korvien välissä kiliseekään.

Jos vaikka makais loppupäivän sohvalla. Taas.

Munkki Omarin mehevät munkit... ;)

Vihdoinkin alkaa tuo flunssa ja kuume hellittämään puolentoista viikon jälkeen. Kävin vähän heittämässä Yeah Badiakin salilla.
Ihan paska tauti kun edes paino ei tippunut.

Ainiin..noi Omar-munkit ei ole mitenkään erikoisia, tai ainakaan ne mitä minä testailin.

Voisin vaikka nukkua iltapäikkärit jos vaikka nukahtaisi, mut ku ei...

Back
Ylös Bottom