Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aaa, luulin että repes vauhdissa irti. Sillä ajattelinkin että paljon on mahtanut olla vauhtia.

No, oon tuolla ajanu 320+, visiiri raollaan, pysyi paikallaan :D

visiiriin autoglymin kultaista , niin mahdollinen sade siirtyy vieläkin reippaammin pois silmiltä.

Oikeesti? Ei olis tullu mieleen ihan heti vahata visiiriä...tosin kypärän aattelin vahata. Jos saan siihen vielä uuden palan. Ebaysta löyty ainakin mainospuheiden mukaan "originaali", saas nähä mitä sieltä (saksasta) tulee.. Jos tulee paskaa, niin sitten varmaan uutta kypärää, jonka vois sitte vaikka maalauttaa mieleiseksi.

Kertokaapas arvoisat lääketieteen edustajat tyhmälle hierojalle, että mikä on konkreettisin ero ortospeden ja fysiatrin välillä? Onko erikoistumisessa suuriakin eroja, vai onko kyse vain "puukotushaluissa"?:david::heart:

Ortospede miettii: voiko/kannattaako tätä leikata? Ts. kirurgi

Fysiatri miettii: miten tätä kuntoutetaan/lääkitään/yms. Ts. ei kirurgi

Paljon hoidetaan samoja potilaita, mutta eri keinoin. Kärjistys: Fysiatri ei osaa leikata, kirurgi ei muuta osaakkaan.

Erikoistumiskoulutuksessa samaa...ei mitään. Tai no terveyskeskuspalvelu.

No, oon tuolla ajanu 320+, visiiri raollaan, pysyi paikallaan :D

Oikeesti? Ei olis tullu mieleen ihan heti vahata visiiriä...tosin kypärän aattelin vahata. Jos saan siihen vielä uuden palan. Ebaysta löyty ainakin mainospuheiden mukaan "originaali", saas nähä mitä sieltä (saksasta) tulee.. Jos tulee paskaa, niin sitten varmaan uutta kypärää, jonka vois sitte vaikka maalauttaa mieleiseksi.
No kyllä se sitten hieman tuulta kestää :D

Juu oikeasti. Helpoin kaupasta löydettävä on juuri AutoGlymin kultainen. Sitä levittää visiiriin ja antaa kuivua kunnolla. Kannattaa koittaa autonkin laseihin. Nätisti liikkuu pisarat sateella eikä tarvi aina pyyhkiöitä käyttää, kun vesi ei leviä kalvoksi vaan liukuu ilmavireen mukana pisaroina pois.

tatska_15.jpg

Hmm.... "Vähän" doggura.... Se ois sit hierojalle mentävä. Tunnin urheiluhierontavatkaukset. Nami nami.
Kelpais varmaan sullekin ;-9

ei huvita, vieläkään

tämä täytyy olla kuolemaksi

Ohhoh, heräsinpä aikaisin 7.21 eikä väsyttänyt pätkääkään.
Nyt kahvia, suklaan ja keksit olen näin toukokuussa heivannut niin lähtee toi hiilaripöhö pois.
Vyötärökin saisi hieman kaventua.

Ohhoh, heräsinpä aikaisin 7.21 eikä väsyttänyt pätkääkään.
Nyt kahvia, suklaan ja keksit olen näin toukokuussa heivannut niin lähtee toi hiilaripöhö pois.
Vyötärökin saisi hieman kaventua.
Täällä myös vain kahvit. Ei keksiä. Tosin päiväkahvilla otan kyllä keksin, jos mieli tekee, siitä en luovu.

Onpaha laiha olo. Pitänee siis syödä. Viikonlopun + maanantain syömissaldo: jätski, vähän mysliä, pikkupussi sipsejä, 5 pientä leipää voimargariinillä.

Ihme et näillä eväillä sai iha hyvin rytkittyä penkissä 5x5x85 %...

Täällä myös vain kahvit. Ei keksiä. Tosin päiväkahvilla otan kyllä keksin, jos mieli tekee, siitä en luovu.
Älä luovu, pitää sitä jotain armoa antaa itselleen. Jos olen oiken käsittänyt niin eikös sulla ole jo aika pitkä dietti takana. Ei sitä yksi keksi kaada, tai kaksi:)
edit. Jassoo Riki Sorsa heitti lusikan nurkkaan, matkaan muuttotuokka käy.

View: https://www.youtube.com/watch?v=7FSC4eeVTMQ

Oiskin laiha olo. Tai no ei, ei laiha, mutta vähän sais kyllä vielä rasvaa tiristä. Taitaa mennä ensikuullu tämä kiristely vielä.

Back
Ylös Bottom