Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

New Yorker

chrysler-new-yorker-1970-12.jpg

74,6kg.
Vatsatauti on kyllä tehokas keino tiputtaa painoa.

Minulla riittää että polkupyöräilee hieman normaalia enemmän niin on pari kiloa pois, kai siinä elimistöön kovalla hiellä kuntosalijumpalla imeytetty neste poistuu liian tehokkaasti

Jokohan sitä alkais remppaamaan sitä palomiesten tekemää aukkoa kaapissa, tähän mennessä oon onnistuneesti vältellyt hommaa. Eikun massailemaan. :D

Liityn tähä kolmenkympin klubiin, intti tj 38 aka elämä takas :rock:

Aamuja, saanko tiedustella missä vietät vielä nämä seuraavat 38 aamua?

Itsehän kotiuduin vasta vajaa 2kk sitten se oli mukavaa aikaa se, siinä ei vaan tuntunu olevan sellasta lähdön tunnelmaa ku ei ollu ku muutama masentunu monni (vemppa) seuraamassa ja kattomassa ku käppäiltiin siivilit päällä sinä päivänä ku kotiuduttiin, muut tais olla kattomassa ihania keväisiä maisemia metikössä. Nyt parin kuukauden jälkeen ei jatkuvasti oo intin tavat mielessä tai muutenkaa joka sekunti pyöri inttimuistot mielessä, mutta salakavalasti ne kuitenkin tulee pitkään kummittelemaan. Toisaalta vähän kyllä ootan kertausharjoituksia, mutta tiedän ettei tuu heti tapahtuu.

kotiutunu 1.1.1999
kerrannut: en ikinä

Aika samat täällä.
Kotiutunut 8.9.1997: muistaakseni... vuosi ainakin oikein, päivästä en ihan varma eikä jaksa nyt tarkistaa. Noilla nurkilla se oli.
Kertauksia: nolla

Kertauksia ei ooo eikä tuu.
Armeijaankaan ei olis päässy, jos olis silloin tiedetty sydänvika.

Viimeksi muokattu:
Meillä ainakin pyörii vahva tornari 2017 kertausharjotuksista

meillä ei ollut edes torni vaan kapteeni sanoi kotiutumispäivänä, että ensimmäinen kertaus tulee olemaan jo seuraavana,vuotena

hiljaista

Viimesyssynä kertausta 10 päivää. Se oli jo paljon se. Kai tänäsyssynä samanmoinen, kuulemma.

Pitäis lähteä satamaan, jälleen. Oisko keskiviikkona lasku, häh. Huomenna taidan tehdä pyöreen päivän satamassa, kun myllytän koko yläosan pelkän vahauksen sijaan. Hommatkaa paatti jos on liikaa vapaa-aikaa, saa ajankulua. Tosin, tuota ei kyllä parane stressata, muuten on huono harrastus.
.

Jos mä teen taikinan, niin kuka paistais plätyi? Saatavilla myös hillua ja kermavaahtua.

Tuotko sen taikinan myös tänne? Mulla olisi tuohon tarkoitukseen sopiva pannu. Ja osaan käyttää sitä.

Back
Ylös Bottom