Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jahans... nukkumaan... huomen kisatukkaa, salil jumppaa, kisamatkalle lähtö, Mikkelissä kisapuntarilla illalla, hotellille goisiin, la hotelliaamiaista nuaamoon ja sitten kisapaikalle valmistautumaan... kisat itel kaitten klo 12 aikaan kun penkkaus silloin... olkapiää vaevoo, mutta jotain sieltä tuaas nousee kuitennii ;) Kuha ny jottaen niin tuleepa ees suoritus sitten :) Mutta just nyt pittees pohtia että oisko jottaen vielä pakattavana vaiko ei... Jeesis jos ei ois niin turkasen ryytynyt olo.

Onnea Kisoihin!:ruoska:

Eka puoliaika täysin Liverpoolin hallinnasssa. Silti vasta 1-0. Mutta jos samaan tahtiin jatkuu niin pakkohan niitä maaleja on tulla lisää. Pakko.

Kannata ja kannata. Taijjan suosiolla rueta aamukahvin keittoon. Töihin sitte kuudeks ni pääseepähä hyvis ajoin pois. Toivottavasti pysyn vaa hereil koko päivän.

Klo 6 ja ylös. Jes, nyt alkaa elämä voittaa. Meinaa vissiin tänäänki arska porotella...jämerää kun voi siemailla aamutsufeensa partsilla. Ei olla lähelläkään kesäkuuta.

Laskujen maksaminen ja eräpäivien siirtäminen on aina toisaalta huojentavaa ja helpottavaa, mutta se tunne kun rahaa tilillä oli ja eipä kauhiammin ennee on, on hieman... hmm... latistava. Tästäkin huolimatta etiäpäin, sanois mummo lumessa ja ny kö o hyvät kelitkin, niin mikäpäs tässä ollessa ja oleskellessa. Ja kö on mielekästä tekemistäkin, niin nami nami... ;-)

Tili tuli, tili meni? Mulla meni rautakauppaan ja auton katsastukseen sekä öljynvaihtoon. Viel pitäs joku hihna vaihtaa ja ostaa yhet tapetit. Onneks ei yleensä tuu ku puhelinlasku (lainat ja vastikkeet luonnollisesti suoravelotuksena)

Mulla taitaa olla tili miinuksella. Ei kiva, etenkin kun haluaisin ostaa: tissit :(
Opintolainaa on jäljellä vielä 13544€ ja nykyisellä maksusuunnitelmalla maksan sitä vielä n. 8 vuotta - jospa viimeistään sitten saisin ostettua: tissit...

Viimeksi muokattu:
Mulla on asuntolainaa sadaks vuodeks mut onneks ei oo tili ikinä miinuksella. Ahistas moinen. Vaik nyppii kyllä ku rahoitustilanne rajoittaa aktiviteettejä; keittiön voisin uusii ja makkarin kaapit, mutku ei. Ja ei, en tod ota mitään vammasia kulutusluottoja riesaks enkä irrottele rahojani osakkeist ja rahastoist tämmöseen. Nirps. Siispä säästän. Makkarin kaappeihin nyt tartte ku muutaman satkun mut keittiöön vähä enempi. Ja ilppiki ois kiva hankkii. Ja uus kiuas. Ja uus kylppäri. Ja ja ja ja...

Joo ei tuo o-laina suinkaan ole minunkaan ainoa laina... On niin paljon velkoja etten edes tiedä :eek: myös niitä kulutusluottoja.
Ja pihakin olisi kiva laittaa kuntoon (ei itse) ja lattiat uusia...
Mutta ostoslistalla on nyt ehdottomasti myös: tissit.

Ai niin pihaki vielä. Suunnittelin jotain terassia tms takapihalle, mut a) ei oo rahaa b) en osaa. Erityisesti kohta b :D ja kyllä, ite on tehtävä tuoki ku oon nii pihi. Tai jospa se iskä rakentelis...

Lattiat mullaki uusimislistalla. Kattoo ku kerkii (ts koha on rahaa)

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom