Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, mutta eiks se lähe menneeseenkin vasta joskus 2030...
Totta. Mutta siihenkään ei ole järin pitkä aika, pitäisi alkaa tapahtumaan aika nopeita kehitysaskelia.
Onkohan 2030 päästy vielä edes louhimaan Helium-3:a qsta.

Tosin Xtremehän on jo: matkalla.

Hyi joo, alkuun kaikki videotouhu on jäätävää. Kyllä siihen loppupeleissä tottuu, että naamalle ja urvoille ilmeille ei ny maha mitään :D Tai voi, sit pitkäs juoksus.

Onnibus ja mj. Onnistuin lähtemään himastaki tunnin liika aikasin, möhöö. Aikaa on, tänään.

Viimeksi muokattu:
Koitan blogata. Jotkut ne tykkää blogata urheilustaan ja kuntoilustaan. Mie se tykkeen urheilla ja kuntoilla ja bloggaus on välillä yhtä tervan juontia.
Onhan sitä toki kiva blogata kun on sellanen että jee ny mie bloggaan... mutta tässä taas yrittänyt saada sunnuntaista asti lauantain kisoista
blogattua ja tässä sitä yhä väännetään... No, murheensa kullakin ;)

Heräsin johonkin todellisuuteen ihmisten syömistavoista. Toissa päivänä työkaveri ihmetteli pihviateriaani ja sen jälkeen olen tarkkaillut muiden syömisiä. Eineksiä, eineksiä, kaupan sämpylä. Jugurtti. Keksejä. Olen elänyt omassa rinnakkaistodellisuudessa jossa kaikki tehään ite. Ykski morbidlyobese vetää jotain keksejä koko ajan tossa työpisteelläänkin. Ite vejän banskuja ja omppuja :D

Outoa. Siis minä oon outo, muut normaaleja yhdenmukaisen käytöksen perusteella.

Heräsin johonkin todellisuuteen ihmisten syömistavoista. Toissa päivänä työkaveri ihmetteli pihviateriaani ja sen jälkeen olen tarkkaillut muiden syömisiä. Eineksiä, eineksiä, kaupan sämpylä. Jugurtti. Keksejä. Olen elänyt omassa rinnakkaistodellisuudessa jossa kaikki tehään ite. Ykski morbidlyobese vetää jotain keksejä koko ajan tossa työpisteelläänkin. Ite vejän banskuja ja omppuja :D

Outoa. Siis minä oon outo, muut normaaleja yhdenmukaisen käytöksen perusteella.

Dieetillä tuli kans snadisti kuikittua muiden ostoksia hihnalla. Sit kun dieetin jälkeen osti mättöjä oli aiva mixed-up kun oli niin kuin tavan ihmisen kuuluukin eli osti paskaa, mutta silti olo aivan ku rikollisella :confused::D

Se on oikeesti jännää huomata kuinka sitä sikabulkillaan huomaa silti syövänsä helevetin terveellisemmin kuin monet nk. normaalit kansalaiset. WHUT HAS HAPPENED WITH THE WORLD WHILE I'VE BEEN LIFTING???? Eli uskon ymmärtäväni PikkuPatleetin fiiliksiä täysin.

Back
Ylös Bottom