Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Mua kiusataan koulussa koska mun isä on aborginaali"-Pekka Sauri Yölinjailla.
Ai saatana sinne tuli sairaita puheluita, yksikin sais kiksit käytetyista terveyssiteistä
Pahin oli se kun tyyppi tappoi itsensä koska toinen mies oli raiskannut hänet mökilläo_O

Tuli vaan mieleen kun olen tänään luvannnut maksaa velan ja ajattelin vedotan siihen että ei pysty koska isäni on aborginaali.

Tuli muuten HARVINAISEN hyvää mokkaa:)

edit. Tubehan oli täynnä puheluita Yölinjalle khihi-hi

Viimeksi muokattu:
^Nyt on toivottava, ettei palstan AY-punakit ala huutaa...

Sinänsä on ihan jees, kun voi parin tunnin välein käydä vaikka mussuttamassa vähän jotain, mutta sinänsä kiireisinä päivinä kaipais jotain pientä hengähdystaukoa... Nooh, mitä oon kollegoiden juttuja kuunnellut, niin mulla on asiat vielä ihan hyvin. Ihan turha syömättä yrittää tehdä ajatus/asiakaspalvelutyötä, mun naamasta kyllä huomaa kun nälkä alkaa vaivata.

Sinänsä on ihan jees, kun voi parin tunnin välein käydä vaikka mussuttamassa vähän jotain, mutta sinänsä kiireisinä päivinä kaipais jotain pientä hengähdystaukoa... Nooh, mitä oon kollegoiden juttuja kuunnellut, niin mulla on asiat vielä ihan hyvin. Ihan turha syömättä yrittää tehdä ajatus/asiakaspalvelutyötä, mun naamasta kyllä huomaa kun nälkä alkaa vaivata.
Sitten vaan kato tauolle, se on laissa määrätty ;)

Tuosta vähän:

Viimeksi muokattu:

Nuorena miehenä olin tehtaalla vuorotyössä ja sunnuntain ja maanantain välisinä öinä työkaverit halusi välttämättä kuunnella Sauria. Olin aina vapaaehtoinen hoitamaan kaikki valvomon ulkopuoliset työt että ei tarvitsisi kuunnella sitä ohjelmaa. Siltikin tuntui että ei se 2-4x palkka ja yölisät ollu tarpeeksi siitä kärsimyksestä.

Vahva sama. Työtkin vähän viivästyttäneet nukkumaan menoa, mutta tuossa kun aamukuuden aikaan on vetänyt kupeelleen ja nukkunut jotain viittä, kuutta tuntia, niin ei tässä ajatuksenjuoksu aivan vilkkaimmillaan ole.

Ei vittu kuntit. Pitäs 9. päivä lähtee Kuopijjoon. Se tarkoittais viiden tunnin ajomatkaa yhen pysähdyksen taktiikalla per suunta, ja illaksi kotiin. Saa Mercedes vähän kyytiä.

Oli joku palaveri ja pääsin syömään vasta vaille yks! Meinasin kuolla, silmissä siritti ja pyörrytti (vaikka olinki popsinu hedelmiä koko aamun :D ). On kyllä vieläki nälkä... söisköhä ensin ompun vai rahkan vai molemmat...

Ei vittu kuntit. Pitäs 9. päivä lähtee Kuopijjoon. Se tarkoittais viiden tunnin ajomatkaa yhen pysähdyksen taktiikalla per suunta, ja illaksi kotiin. Saa Mercedes vähän kyytiä.

Hain joulukuussa Kiiani Kuopijjosta. Oli kans 5h siivu ilman pysähdystä. Mikäs siinä faijan kans körrötelles.

Back
Ylös Bottom