Mopsy80
Hopeless Gage
Joo kyllä miehet oikeasti ovat niitä hankaliaOn teil hankalat naiset...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä miehet oikeasti ovat niitä hankaliaOn teil hankalat naiset...

Olis kiva tiedustella tarkemmin O:lta joskus, että miten hän kokee, millainen on iso appelsiini. Jotenkin kun tuntuu, että O saattaisi olla suolapussimiehiä ja pitää appelsiinien tuntumasta ja muodostakin.Onko muunlaisia olemassa?
edit. Ja sehän riittää, että on isojen appelsiinien kokoiset rinnat ja hyvät vitut.
Näin kyllä ainakin meillä.Joo kyllä miehet oikeasti ovat niitä hankalia![]()
Joo. Meillä oli joskus exän kans "parisuhdekriisi" sen vuoksi että miun kanssa oli liian helppo olla. Otappa tuosta selvää. Ilmeisesti olis pitänyt olla hankalampi - semmonen stereotypinen nalkuttajanainen joka pihtaa ja kitisee. Tai ehkä mun tissien olisi pitänyt olla appelsiinisemmät. (Oranssit ja kuhmuiset...?)Joo kyllä miehet oikeasti ovat niitä hankalia![]()
Hehe. Oikeasti meillä molemmat ovat hankalia vuoron perään.... Ja joskus myös yhtä aikaa.Joo. Meillä oli joskus exän kans "parisuhdekriisi" sen vuoksi että miun kanssa oli liian helppo olla. Otappa tuosta selvää. Ilmeisesti olis pitänyt olla hankalampi - semmonen stereotypinen nalkuttajanainen joka pihtaa ja kitisee. Tai ehkä mun tissien olisi pitänyt olla appelsiinisemmät. (Oranssit ja kuhmuiset...?)
Joo kyllä miehet oikeasti ovat niitä hankalia![]()
Välipalan aika. Mie söin aamupuuron klo 6.30. Klo 8 ahmaisin banaanin ja nyt söin mandariinin. Seuraavaks nappasen tuon rahkan, klo 12 pihvilounas ja iltapäivävälipalaksi on vain omppu.Joko saa syödä lounasta?! Kohta jo melkein kolme tuntia aamupalasta! (en mä kauheen kipee taida olla...)
Itsehän jätän usein aamupalan väliin. Ei vaan maistu mikään. Dieetit sitten erikseen.
Tämän kevään osalta se jäi torsoksi, eikä enää kiinnosta etes. Lihavana on leppoisaa. Paitsi ärsyttää helvetisti kun boksereiden kuminauha menee rullalle mahan kohdalta.
ei siin muute mtn mut ahmimisen jälkeen ei voi mennä salille :DTottakai tiedän, se muuttuu tappajaksi:MissFitless on pupu töissä ja kani kotona. Ifyouknowwhatimean