MissFitless
kissanainen
Meinasin kattoo ruudusta ncissiä mutta netti lagaa. Areena yleensä toimii vähä paremmin, testaan sitä. Netflixiä ei ole koska olen köyhä...Areena/Netflix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasin kattoo ruudusta ncissiä mutta netti lagaa. Areena yleensä toimii vähä paremmin, testaan sitä. Netflixiä ei ole koska olen köyhä...Areena/Netflix?
Jos ei katso sarjoja, niin jokseenkin turha. Jos taas katsoo, niin hupia riittää kyllä moneksi tunniksi.Netflix on jotenkin... onneton.
Saahan netflixiin ekan kuukauden ilmaiseksi tai sit viaplay, hbo nordic ja mitä näitä nyt on. Ite katoin just areenasta murdochia.Meinasin kattoo ruudusta ncissiä mutta netti lagaa. Areena yleensä toimii vähä paremmin, testaan sitä. Netflixiä ei ole koska olen köyhä...
Tarina kertoo että se sai hirveän silmätulehduksen siitä katkarapukeitostaEivit, Kahilainen akvaariossa.

Jaa. Pitänee testata. En yosin tiijä pystyykö mitään kattoo ku tää netti on niin hidas. Katoin areenalta pullmannin ja lagas koko ajan :/ seuraavaks jos pari murdochia mikäli onnistuu. Tänä vuonna pitäs tulla kiintee netti taloyhtiöön, sitä ootellessa :pSaahan netflixiin ekan kuukauden ilmaiseksi tai sit viaplay, hbo nordic ja mitä näitä nyt on. Ite katoin just areenasta murdochia.
Sama. Joskus aikoinaan piti aina väijyä kauden kaikki kisat. Nykyään en edes tiedä mitkä moottorit noissa on.Tuo laji on pilalla. Ei ole kiinnostanut enään aikoihin, koska sääntöjä sääntöjen päälle.
Kai niissä jotkut litraset on nykyään. Äänetkin kuin mopoissa.Sama. Joskus aikoinaan piti aina väijyä kauden kaikki kisat. Nykyään en edes tiedä mitkä moottorit noissa on.
e: Nitropyöräkuskeilla ei paljon päätä palele.
Nitropyöräkuskeilla ei paljon päätä palele.