Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa ostaa sillon ku hinta on alhainen... ihan perusjuttuja sijotushommissa!

Yleensä sen hinnan voi todeta alhaiseksi vasta jälkikäteen. Itse tilanteen ollessa käsillä kun on aina mahdollista että hinta jatkaa laskuaan. (Ja jos ihan sijoitusinstrumeteista puhutaan, ei riitä että ostaa halvalla, sen pitää myös jatkossa tuottaa joko jälleenmyyntihinnan nousuna tai osingonkaltaisena tuottona.)

Huomenta. Onpa kylmä.

Jummi jammi. Tänäänhän on perjantai, luovun mun ihanista ripsiräpsyistä ja olen yksin kotona koko viikonlopun (taas). Tai on mulla koirat. Pitäisköhän ostaa pullo punaviiniä? Ei varmaankaan vaan pitäis jatkaa diettiä. Mut ostan ehkä silti. Kello on jo yli puoli yhdeksän aamulla enkä tiedä haluanko viiniä vai en :eek:

Yleensä sen hinnan voi todeta alhaiseksi vasta jälkikäteen. Itse tilanteen ollessa käsillä kun on aina mahdollista että hinta jatkaa laskuaan. (Ja jos ihan sijoitusinstrumeteista puhutaan, ei riitä että ostaa halvalla, sen pitää myös jatkossa tuottaa joko jälleenmyyntihinnan nousuna tai osingonkaltaisena tuottona.)
Ooksä SE tyyppi joka selittää leffateatterissa vieruskaverille juonta?

Loma. Loma on hyvä juttu.
Hauskaa työpäivää kaikille.

Tiää käväsee salilla tännään tekkeen teknistä treeniä... sit Turkuun ja Turusta Piikkiöön iltavaa'alle. Huomenna FPOn RawVoimanoston SMssä uhkumassa
riskinä rikoissa iloisilla kiloilla seksikkyyttä ja puhkumassa rautojen kanssa eli ollen naisten avoimen sarjan superraskaassa +90 kg sarjassa voimailemassa...

Aappenaperheen nuorin vaffailija halusi liittyä sammaan voimanostoliittoon kö miekin ja laitettiin hakemus eilen ja hää onpi nyt sitten hyväksytty Finland Powerlifting Organisation FPOn jäseneksi. On muuten FPOn historian nuorin jäsen! Aappenaperheemme teköö siis historiaa ;-)

Näillä viiliksillä viikonloppuun!

Mullaki on loma 9.5. asti, eikä juuri mitää suunnitelmia, lukuunottamatta väliaikaismuuttoa kesän ajaksi, mut sekää nyt ei oo niin päivän päälle koska siitä suoriutuu.

Aika vähissä on omatkin suunnitelmat. Jotain toki on, mutta suurimmaksi osaksi mennään sellaisella "katsotaan mikä tuntuu hyvältä idealta" periaatteella.

koskahan Minulla on ollut viimeki suunnitelmia vapulle

sanoisin, että ehkäpä vuonna -02

juhannus on sama juttu, eipä tule etukäteen suunnitelua, tekee mitä sattuu huvittamaan, useasti olen ajellut mopedilla, on hiljaista, hyvä päästellä

Back
Ylös Bottom