Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sehän on hienoa, että Patelle ja Pirkolle löytyy hommaa, ei kai siinä mitään.
Voitaisiin keskittyä myös opettajien ja kansanedustajien yms. julkisissa viroissa olevien ylipitkät lomat omaaviin henkilöihin ja liittää heidät tuohon ruohonleikkuu-pooliin.

Eiku viskillä.
Mikä on hyvää viskiä?

Itse maistoin töiden yhteydessä eilen tämmöistä. Varsin vekkuli, kun pullossa siis tommoinen chilin palko ja ihan oikea chilin tuoksu ja maku. Lämmitti vielä kohtuu pitkään maistamisen jälkeen.

beer_4580.jpg

Se olis lekuri klo 13.00 Pitää kai panostaa ja käydä kylvyssä ensin.
Jumalauta, sainpas kahvit kun kaatoi 3 pussista jämät, mitenköhän mä muistaisin ostaa lisää.

Törkeä epäilys!
Kyllä, yhdistettynä juopoks ja hulluks epäilyä. Anteeks unohtu taas hymiöt varmaan kaikista viesteistä ;) Mites teidän munakarvat?

Mm...koska oon vissiin juappå, näyttää Chili Beer viekoittelevalta. Oikeesti mä oon vtun fit ja lähen just hetikohta hierontaan.

Kyllä, yhdistettynä juopoks ja hulluks epäilyä. Anteeks unohtu taas hymiöt varmaan kaikista viesteistä ;) Mites teidän munakarvat?

Mm...koska oon vissiin juappå, näyttää Chili Beer viekoittelevalta. Oikeesti mä oon vtun fit ja lähen just hetikohta hierontaan.
Fit vittu = kiva juttu.
E. Ja karvaton muna.

Sehän on hienoa, että Patelle ja Pirkolle löytyy hommaa, ei kai siinä mitään.
Voitaisiin keskittyä myös opettajien ja kansanedustajien yms. julkisissa viroissa olevien ylipitkät lomat omaaviin henkilöihin ja liittää heidät tuohon ruohonleikkuu-pooliin.
Eduskunnan istuntokaudessa olevat tauot kesällä ja vuodenvaihteessa antaa ehkä hieman väärän kuvan pitkistä lomista, mutta olet sä kyllä taas ihan jäljillä.

Apropoo. Eilen aamulla oli kolmosella Iso-Masa vieraana, esitti aika asiallisia linjauksia Suomen tämänhetkisestä tilanteesta.

Mikä on hyvää viskiä?

Itse maistoin töiden yhteydessä eilen tämmöistä. Varsin vekkuli, kun pullossa siis tommoinen chilin palko ja ihan oikea chilin tuoksu ja maku. Lämmitti vielä kohtuu pitkään maistamisen jälkeen.

beer_4580.jpg
Itellä oli tapana joskus lykätä janojuoma-Sol-pottuun limen sijaan tai seuraksi chiliä...tarttee taas muistaa kesällä, kun:janottaa.

Miksi ei, varmaan toimii noinkin.

Typerä oluttrivia: mihin meksikolaiset alunperin käyttivät limen siivua olutpullossa?
Vastauksia tuohor urpaanilegenraan on monen monituista, mutta veikkaan, että haet sitä, että sillä desinfioidaan pullon suu?

Muita vaihtiksia:
- Ötököiden poisto
- Paskan maun peittäminen
- Ei Meksikolaiset käytä limeä
-...
- etc
- jne.

Nyt on motivaatio hukassa ja tarvisin sen takaisin heti :( Ei kiinnosta eikä huvita treenata, ei sitte yhtään. Oon kyllä aika väsyny, en tiiä pitäiskö tarkoituksella lusmuta loppuviikko ja aloittaa taas maanantaina uudestaan.

mutta veikkaan, että haet sitä, että sillä desinfioidaan pullon suu?
Desinfioimista en suoraan hakenut, mutta pullon suun pyyhkimistä kyllä. Tiedä sitten. Alkuperäinen tarina on pidempi, mutta säästettäköön se johonkin sopivaan tilanteeseen baaritiskillä.

Oma veikkaukseni on että sen tarkoitus on peittää oluen karmaiseva ominaismaku.
Toimii myös lonkeron seassa. En oo tosin lonkeropulloon koskaan vielä tökkäissyt, mutta tuopissa kyllä.

Nyt on motivaatio hukassa ja tarvisin sen takaisin heti :( Ei kiinnosta eikä huvita treenata, ei sitte yhtään. Oon kyllä aika väsyny, en tiiä pitäiskö tarkoituksella lusmuta loppuviikko ja aloittaa taas maanantaina uudestaan.
Loppuviikko lunkisti ja ilman ressaamista treenistä ja uudella innolla maanantaina. Just pidin viikon breikin ja teki kyllä poikaa!

Mä en muuten tänne vielä muistanut mainita, että Liverpool oli täysin ylivoimainen eilisessä Merseysiden derbyssä Evertonia vastaan.
Voisi suorastaan sanoa, että Evertonia kairattiin kuivana ja kovaa.

Ja koska se kaikkia täällä kiinnostaa niin kooste löytyy tuolta:
http://hoofoot.com/?match=Liverpool_4_-_0_Everton_2016_04_20

Pahoittelut, että en heti aamusta muistanut laittaa, mutta nyt tuo on korjattu :D

Back
Ylös Bottom