Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gorilla sanoo Carillo ja mää körmähin jo kympin jälkeen. Nyt vähän rasittunu olo. Onneks Just alko lepoviikko. Muita ajatuksia: nolla.

Mulla on muuten perjantaina vapaapäivä. Ja ensi viikolla loma.
Molemmat kivoja asioita.

hehe, olisko arhinmäki parempi vaihtoehto, hehe

katsoin muuten lähetyksen loppuun!

images

Missä Kajsna on?

Pitää vissiin kohta alkaa suunnitella jotain ohjelmaa lomalle?
Jotain ajatuksia on jo mielessä...
4c185a026ff53c587716c01068c58f29.jpg

lbb3D7G.gif

Tai sitten treenaan, syön ja lepäilen.
En ole vielä päättänyt.

Onko tämä joko/tai?

Ulkona sataa ja on kylmä, mut alkaa vihertää jo! Kevät! :heart:

Ei välttämättä. Voi olla myös yhdistelmä. Tai jotain ihan muuta. Mukava kun on vaihtoehtoja. Hankala vaan, kun pitää itse päättää. Hirvittävä vastuu.

Ei välttämättä. Voi olla myös yhdistelmä. Tai jotain ihan muuta. Mukava kun on vaihtoehtoja. Hankala vaan, kun pitää itse päättää. Hirvittävä vastuu.

Kyllä. Mikäli tuo valtava vastuu tuntuu liian raskaalta, niin voin uhrautua päättämään sun puolesta. For the greater good. Mun päätöksessä ei kuitenkaan ole sitten valitusoikeutta.

Kyllä. Mikäli tuo valtava vastuu tuntuu liian raskaalta, niin voin uhrautua päättämään sun puolesta. For the greater good. Mun päätöksessä ei kuitenkaan ole sitten valitusoikeutta.

Laitetaan harkintaan. Mulla on kuitenkin vielä muutama päivä miettiä, että keksinkö jotain ihan itse. Jos en niin sitten katsotaan tuota vaihtoehtoa.
Mä kyllä tiedän mitä se sitten tarkoittaa. Treeniä ainakin kaksi kertaa päivässä, joka päivä. Eikä yhtään viinaa.
Taidan päättää sittenkin itse.

Jumakikkeli. Paikat ei ole juurikaan kipeenä eilisestä hieronnasta. Kai se täytyy salille mennä illalla, ajankuluksi.

Laitetaan harkintaan. Mulla on kuitenkin vielä muutama päivä miettiä, että keksinkö jotain ihan itse. Jos en niin sitten katsotaan tuota vaihtoehtoa.
Mä kyllä tiedän mitä se sitten tarkoittaa. Treeniä ainakin kaksi kertaa päivässä, joka päivä. Eikä yhtään viinaa.
Taidan päättää sittenkin itse.

Pahus. Niin jo suunnittelin sulle ohjelmaa. Aamulla salia ja illalla reisi-vatsa-peppu-jumppaa. :rolleyes:

Aurinko paistaa. Ihmeellinen valoilmiö.

Back
Ylös Bottom