Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

84,6 eilen

Onks tänään perjantai

å

perjantaipullo on vielä suljettu, päivitykset #negative

taisi olla juuri eilen kun kokeneemmat työMiehet kahvipyödässä muistelivat aikaa kun perjantaisin haettii ruokatauvvolla pullo alkosta ja osa oli jo iltapäiväkahvin aikaan sen verran humaltunut että sai lähteä kotiin

Oli kyllä melkoinen peli. 1-3 tilanteessa oli aika vittuuntunut olo, mutta koskaan ei ole tapana oman joukkueen pelien katsomista kesken, enkä tehnyt sitä nytkään.
Oli aika hyvä ratkaisu :D Aivan mahtava peli.
Mulla on kollega hirveä Liverpool-fani, jolle tuossa samalla vähän piruilin, kun olivat tappiolla 1-3, niin ei mennyt kauaa, kun alko soimaan. Kova nousu kyllä.

Snookerin ystävät HOI :)
Huomenna lähtee. Pitää vielä ostella Eurosportin playeri.

Mulla on kollega hirveä Liverpool-fani, jolle tuossa samalla vähän piruilin, kun olivat tappiolla 1-3, niin ei mennyt kauaa, kun alko soimaan. Kova nousu kyllä.

Kollegasi on ilmiselvästi hieno mies tai nainen.

Nykyaikana tuollainen jaotteluhan on sairasta. Voi olla muitakin sukupuolia, kuulemma. Minä ite noista mitään tiiä. Enkä mistään muustakaan.

Mä olen sen verran vanha, että en ymmärrä kaikkia nykyajan hömpötyksiä.

Minä myös

viikon annos huvitusta työntekoa kohtaan tuntuu olevan ihan loppu

vielä 3h3min, tehokasta

Juuri päättyi 2h niin tehokasta työntekoa, että voisi vaikka lopun työpäivästä miettiä, että mitä sitä oikein tuli tehtyä.

Jo riitti tän viikon puuhat. Tai no, ehkä huomenna vähän vois vielä vetästä käteen.

Jos myös vähän huomenna kaivais perunamaata hydrauliikan välityksellä. Tarvis saada vaan jostain raavittua multaa turpeen päälle.

Työviikkoa jäljellä 5 min. Pakko tulla hyvä vkonloppu, kun toinen työkaveri eilen pahoinvoiva ja oksennellut yön ja toinen taas kuumeessa töissä. Jännitys säilyy mikä tauti iskee ilahduttamaan!

Nyt se on loppu.
Tämä työviikko nimittäin. Olipahan taas melkoista juu.

Back
Ylös Bottom