Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Repeäminen vol. 2 vaikken ole edes (vielä) mitään ottanut. Mutta mulla onkin ovulaatio :confused:

Määgi haluun. Tää toinen puolikas meinaa viijä henkiset mehut ihan totaalisesti. Onneks eilen illalla alko taas maailma näyttää hitusen valoisammalta.

et viimeksi muistanut käydä vastaamassa että onko kaikki tuo kaiken sen arvoista

Ai naiseus? Voishan sitä ruveta myrkyttämään itteään e-pillereillä ja tehdä itsestään sieluttoman. Tai ruveta myrkyttämään muuta, mutta se tie ei oo sen tasasempi. Voishan sitä vaihtaa sukupuoltaankin.. Hmm minkä valkkais:rolleyes:?

eiku Minä ymmärsin että soot taas jollaki dietillä

viime rieetin jälkeen lupaseti kertoa kannattiko, muttet kertonu

Eikatoku dieetillä on kivempaa ku on vaan tasanen vtutus koko ajan päällä ni siihenki tottuu. Tää jokakuukautinen yllätysvtutus on pahempi :D

Huuhaa propagandaa sanon minä!

E. Kyllä meillä Miehillä on pahemmat oltavat menstruaation aikoihin, kun me joudumme kuuntelemaan sitä kitinää ja valitusta ilman syytä.

E. Kyllä meillä Miehillä on pahemmat oltavat menstruaation aikoihin, kun me joudumme kuuntelemaan sitä kitinää ja valitusta ilman syytä.
Tuo on kyllä tosi!

Miehen oltavat tuona aikana ei todellakaan välttämättä ole helpot. Yhden illallisen olen tienannut sillä, kun eräs vaikea hetki heitin ilmoille ääneen, että "menkat tulossa". Vastaus oli että ei todellakaan ole ja pyysin illallisen jos olen oikeassa.

Kunnes koitti ilta ja lunastin illallisen.

Mutta miettikääpä kuinka skitso olo itsellä on kun ei siihen vttu voi vaikuttaa ja kaikki vaan on aivan perseestä. Mikään ei ilahduta vaikka mitä yrittäis. Paitsi herkut.
Ens kerralla roudaatte herkut naaman eteen suosista ni ei tarvi kitajaa :D

Sit joutuis kuunteleen sitä kitinää ja kattoon vielä kun nainen on kuin syöttöporsas. :D Parempi ois heittää häkkiin aina viikoks.

Back
Ylös Bottom