Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä taas olen liian nuori ymmärtääkseni waspia, en oo ikinä kuunnellu

t.ajankuluksi 84,7

Ne on ihan kätevät olla tulevassa ammatissasi.

Suos koht Littmann Cardiology 3
Noi lahjukset on vähä mitä on. Voishan niitäki vielä lyhentää lisää, mut aattelin ostaa iha kunnon pelit ja vehkeet :D Kurja keräillä osia lattialta ku taskusta ottaa...
Cardiology 3 oonki tässä katellu. Liikaa vaa värivaihtoehtoja :D

Noi lahjukset on vähä mitä on. Voishan niitäki vielä lyhentää lisää, mut aattelin ostaa iha kunnon pelit ja vehkeet :D Kurja keräillä osia lattialta ku taskusta ottaa...
Cardiology 3 oonki tässä katellu. Liikaa vaa värivaihtoehtoja :D

C3 on hyvä yleiskäyttöön. Pieni ja isopää hyvällä laadulla. Hyvin kestäny kymmenisen vuotta.

Treeni: zek

Nyt kun olen saanut oman massani nousuun niin alkaa tulla lihava olo.
Ymmärrän nyt mitä @TJJ tuolla tarkoittaa :(

edit:
WASP oli helvetin kova sillon kun olin tarhassa n. 5-6 vuotiaana. Niin oli Dingokin.

Olikohan tuo vittuilua. Ei varmaankaan.
Dingo ei kyllä koskaan ole ollut kova.

Nyt kuuntelen toista legendaarista bändiä, eli Manowarin Fighting the World albumihan se ilahduttaa minua ja jälkikasvujani :D

Olikohan tuo vittuilua. Ei varmaankaan.
Dingo ei kyllä koskaan ole ollut kova.

Nyt kuuntelen toista legendaarista bändiä, eli Manowarin Fighting the World albumihan se ilahduttaa minua ja jälkikasvujani :D

Juu ei ollut, mutta huomasin kyllä että ruudulla se näyttää helposti myös siltä. :D
Tuossa iässä bändeistä nyt lähinnä tiesi sen mitä joku oli puukolla raapustanut leikkikentän pöytään, tai mitä kaverin isoveli kertoi.

Ainii Ritariässä oli kova!

Manowaria tuli tuossa taas kuunneltua pari kuukautta. Alkaa olemaan muutaman vuoden tauko paikallaan siitä.

Back
Ylös Bottom