Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hihihi, minä taidan nostaa vaan oman perseeni verran penkistä. No ehkä vähä enemmän.

Jostain syystä reenit on alkanu kulkemaan paremmin. Varmasti johtuu tuosta salin vaihdosta.

Onhan se varmasti mukavampi treenata, kun ei tarvitse pelätä, että @TJJ on jossain väijymässä.

Minulta kysytään paperit. Jännä. Joku joskus alkanu vänkäämään, että ei oo minun ajokortti, vaikka iha iteltäni näytän. Ehkä se yritti iskeä mua. Lapualla ääsmarketissa eivät kysyneet joskus kauan sitte kun ostin sidukkaa.
Poliisikin on kysyny 5 (vai 6...) kertaa ajokorttia.

Minua poliisi pyysi viime lauantaina puhaltamaan sellaiseen laitteeseen. Ja minähän puhalsin. Nollat.

Mäkin oon joka kerta puhaltanu. Nollat.

Harvoin sitä nykyään pääsee puhaltelemaan. Viime kerrasta monta vuotta aikaa. Nollat on tullut kaikilla neljällä kerralla puhallettua.
Kyllä, olen ajanut autoa vuodesta 1995 lähtien ja neljä kertaa on puhallusratsia osunut kohdalle.

Patterit huutaa niin että pakko laittaa töllöä kovemmalle.
Ei miljoonia.

Harvoin sitä nykyään pääsee puhaltelemaan. Viime kerrasta monta vuotta aikaa. Nollat on tullut kaikilla neljällä kerralla puhallettua.
Kyllä, olen ajanut autoa vuodesta 1995 lähtien ja neljä kertaa on puhallusratsia osunut kohdalle.
Mulle sattu 5 kertaa ekan puolen vuoden aikana :D Ääsjoella pariin kertaa pääs puhaltaa. Jotenki jännästi Provinssin aikaan. Paras oli ku porukoilta lähin ja puhalluttivat pari km päässä kotoa. Niil oli kai joku juoppo haussa, ei ne muuten siel korvessa jaksa puhalluttaa :D

Mulle sattu 5 kertaa ekan puolen vuoden aikana :D Ääsjoella pariin kertaa pääs puhaltaa. Jotenki jännästi Provinssin aikaan. Paras oli ku porukoilta lähin ja puhalluttivat pari km päässä kotoa. Niil oli kai joku juoppo haussa, ei ne muuten siel korvessa jaksa puhalluttaa :D

Waddistis! Seinässä ne kaikki on. Itekki puhaltanu siellä sen ainoan kerran: pilliin.

Oottako muuten ikänä laulanut nahkamikkiin? Wot? Ajatus meni sille et: pilli, pili, nahkapilli, nahkamikki. Ihan silleen just to let you know.

Back
Ylös Bottom