Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo enää pää eikä kurkkukaan kipeä, kiitos kuuluu neljälle kupilliselle tummapaahtoista luomua :)

Mutta esikoisella taitaa olla vuorostaan korvatulehdus...

73,4kg. Mitäs helvettiä.
Ei ole tällaista aamupainoa ollut ainakaan 1,5 vuoteen. Taidan olla lihava.

Mä pääsin just eroon flunssasta, saakin mennä eteenpäin!

Huomentaaa! Tässä just fiilistelin eilisen jalkatreenin jälkeistä tunnetta reisissäni, ja tajusin vasta nyt että mä unohdin tehdä pohkeet ihan kokonaan! :confused:

Huomentaaa! Tässä just fiilistelin eilisen jalkatreenin jälkeistä tunnetta reisissäni, ja tajusin vasta nyt että mä unohdin tehdä pohkeet ihan kokonaan! :confused:
Mä en ole koskaan treenannut pohkeita, haluan nykyisten nahkasaappaiden mahtuvan jalkaan jatkossakin :D

E. Mutta eilinen treeni tuntuu menneen aika kivasti perille oikeaan osoitteeseen. Totean tässä vessanpöntöllä.

Jalkaki vipattaa jo siihen malliin, salille. :heart:

Ei-omassa sängyssä on sitten kamalaa nukkua. Hyh hyh. Onneks tänää pääsee jo takas kotii, ni ei tarvii aeuraavana aamuna herätä kroppa järjettömis jumeissa ja niskat kipeenä.

Mä en ole koskaan treenannut pohkeita, haluan nykyisten nahkasaappaiden mahtuvan jalkaan jatkossakin :D

E. Mutta eilinen treeni tuntuu menneen aika kivasti perille oikeaan osoitteeseen. Totean tässä vessanpöntöllä.

Tärkeä pointti! Mulla on niin kapoiset pohkeet, mutta muuten oon aika paljon ylöspäin levenevää mallia, niin pohkeet kivasti sitten tasapainottaa sitä illuusiota. Nahkasaappaiden kanssakaan ei oo toistaiseks ollu ongelmia :D

Prkl pohkeet pitää olla tai sit on ihan guido!
d3e1934d-4b54-9370-0000-0153db41218a

Eilen tuli nautiskeltua kuustoistakesästä Lagavulinia.

Maukasta oli.

Harvoin sitä nykyään 16-vuotiaasta laillisesti saakaaan nauttia.

Auringonpaiste ja sulava lumi aiheuttaa niin järkyttävät lämpöväreilyt ettei mitään järkeä. Mutta radalla: käyty.

Ei liiku mihinkään ei. Koko päivän maannu ja välillä lepuuttanu silmiä. Lepis.
Tunnin päästä joutaa lähtiä töihin. Krooh pyyh

Back
Ylös Bottom