Deleted member 43228
Minä ymmärrän kissat juuri vaan maatiloilla. Siellä niille on hommia ja pitää hiiret poissa. Kerrostaloon en ottaisi ikinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keihästä vois käydä heittää ku siinä vois vahingossa mennä Kalevan kisojen raja rikki. Kuulassa tuskin sitä vahinkoa sattuu :D Ihteni tietäen, en mä jaksa mihinkää kisoihi lähteä kesällä kuitenkaan :DEli kesällä kisailet kuulassa? :D
Haha :D Tää on pitkäkestone raskaus. Ajattelin alottaa jonku dietin tapasen toukokuun kisojen jälkeen. Ehkä.Kisailee siinä super raskaana olevien sarjassa
Uuh!Nyt mä lähden salille pyllyhommiin!
Keihästä vois käydä heittää ku siinä vois vahingossa
Jos miehen löytäs.päästä kauneimmat komeimman urheilijat-ketjuun
vai mikä on:tavoitteesi oikeasti
Kera keihään metsästämässä?Jos miehen löytäs.
- "Jos viistoistavuotiasta sais."
- (Räty eräässä radiohaastattelussa kysyttäessä seuraavan vuoden tavoitteista)
Pakko ottaa kovat keinot pikkuhiljaa käyttöön, ku ei muuten tunnu tulosta tulevan!Kera keihään metsästämässä?
Hienosti bongattu! :D@Kajsna asettaa selkeästi samantyyppisiä tavotteita kuin vanha kunnon Rädyn Seppo.
https://fi.wikiquote.org/wiki/Seppo_Räty
Tais olla 17 ääsjoellaolivatkos ne eSeM-tapahtumat ääsjoella tänä suvena, vai vasta ensi
olen läsnä, jos lapon hinnat eivät ole kaameat
eli 95% tod.näk. katson kotona tölsystä ku lappo maksaa yli viiskymppiä/päivä
Minä istuin viimesuvena Porissa juurikin siinä hyppypaikan kohdalla. Lippujen hintaa en muista 20-30€, joten rahalle sai vastinetta.tämän Suven hinnasto:
katso liitettä 135293
oikeuttaakohan noi 153,50€ lapot istumapaikan juuri NAISten pituushyppypaikan lähistölle
mitä,kuntit,tuumaa
tuolta 6,50 paikalta näkyy varmaan juuri,ja,juuri tulostaulu: onely
Velmu tietää kikat. Lainan vaan halusit.2600€ mätkyjä ja 2000€ palautettavaa opintotukea. Mites teidän päivä on mennyt?