Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valintatalossa sai pienen ämpärin kaupan päälle kun osti 10 pikkupatukkaa. Ostin yhden Jimin, yhden Suffelin, kaksi Muumi mansikkapatukkaa, kaksi Da-Capoa ja neljä Pätkistä. Olisi pitänyt ostaa 10 Jimiä :(

Kajsna, seminologi.
En uskalla lähteä noitte kanssa tätä harrastusta toteuttamaan! Isoimmat onneks lähteny tällä viikolla teuraaks, mutta on nuo jälellä olevat isommat kaverit sen kokosia, että en lähe onnea kokeilee. Eikä taida oikein tulostakaan tulla vaikka kui yrittäs :D

Kajsnaa, onko koirakuveja,
Yhen järkevän kuvan sain ehkä otettua. Oli otuksilla nii paljon vauhtia ja rapsuttelijoita, että ei oikee kerenny kuvaamaan. Ja sitten iski pimeys.

Siihen hommaan tarvit vahvemmat hanskat.
Joo, eikä oo täällä ees mukana hanskoja! Paksuimmat hanskat tarvii ku vie navettakissalle päivittäisen nakin :D En tiiä mikä kulkuotus sekin on, mutta on aika äkäne tapaus välillä :D

Sauna: Zek
Kalja: Zek
Saunaoluen jälkeinen nautiskeluolut: Zek
Toinen nautinto-olut:Kesken

Toinen nyt lasissa, ihan uusi tuttavuus: Vicaris Generaal, varsin toimiva kokonaisuus,

Valintatalossa sai pienen ämpärin kaupan päälle kun osti 10 pikkupatukkaa. Ostin yhden Jimin, yhden Suffelin, kaksi Muumi mansikkapatukkaa, kaksi Da-Capoa ja neljä Pätkistä. Olisi pitänyt ostaa 10 Jimiä :(
Heitetäänkö tuohon ämpäriin laatat sen jälkeen kun patukat on kiskottu naamariin kerralla?

dogi.webp

@Sniffari, tässä ny sulle dogi!

Heitetäänkö tuohon ämpäriin laatat sen jälkeen kun patukat on kiskottu naamariin kerralla?
Mikä jottei! Mutta en minä, söin vain puolikkaan Jimin. En ole erityisen makeanhimoinen. Nyt: sipsii&dippii ja viikkoja kesken ollut Adelen elämä o_O

E. Jaaha, leffa vaihtui viime hetkellä...

Viimeksi muokattu:
Tiätteks, mä katon ekaa kertaa elämässäni SNL:ää oikein katsomalla, eikä tää nyt NIIN paska ole. Vähän ehkä huono, mutta ei mun mielestä edes yhtä huono kuin putous...siis noin loppujen lopuksi.

Back
Ylös Bottom