Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä vetoan nyt kiertoon ja etenkin massiivisiin ilmavaivoihin :hyper:
En siis väitä että mussa läskiä kamalasti on, mutta olen silti juuri nyt tosi pullea, semmoinen ilmapallo :eek:
Auta armias jos minullaki ois tähän kaiken muun hyvän päälle samat ongelmat! Vois olla suloisen pyöreä muoto :)

Ei kai flunssa reenaamista estä. Aukee nokkakin, kun vähän nousee syke ja hikeä puskee.

Tämä on totta, mutta sellaisen treenin ei tartte kestää varttia kauempaa eikä onneksi tartte salille lähteä sen takia.

E. Eikä ole kovin reilua mennä salille tarttuvan taudin kanssa levittelemään pöpöjään.

Tämä on totta, mutta sellaisen treenin ei tartte kestää varttia kauempaa eikä onneksi tartte salille lähteä sen takia.

E. Eikä ole kovin reilua mennä salille tarttuvan taudin kanssa levittelemään pöpöjään.

No se tauti tarttuu vaikka kaupassa tai bussissa tai töissä tai tai tai... en kyllä muita sääli mitenkään jos itsellä on lenssu. Pesen kädet muutenkin kun tuun himaan ja en käsiini aivastele tai niistä. Jos se on tarttuakseen, niin se tarttuu kyllä :)

No se tauti tarttuu vaikka kaupassa tai bussissa tai töissä tai tai tai... en kyllä muita sääli mitenkään jos itsellä on lenssu. Pesen kädet muutenkin kun tuun himaan ja en käsiini aivastele tai niistä. Jos se on tarttuakseen, niin se tarttuu kyllä :)
No en mäkään muiden takia ole menemättä, toivon vain etteivät muut mene :D
Ihan siksi olen menemättä että eihän nyt sairaana jaksa treenata, eilenkin sain sydämentykytyksiä vain sohvalla maatessani :eek:

No en mäkään muiden takia ole menemättä, toivon vain etteivät muut mene :D
Ihan siksi olen menemättä että eihän nyt sairaana jaksa treenata, eilenkin sain sydämentykytyksiä vain sohvalla maatessani :eek:
Kuumeisena ei kyllä tule treenattua juu ja päivä pari sen jälkeen hyvä pitää taukoa.

Mutta ei kyllä oo oikein kai ikinä sit oo ollut sellasta flunssaa, että se ois jotenkin häirinnyt liikuntatouhujani.

Pakko spämmää huonoo musaa! Buaaahahahaa! Kylläpä taas välittäjäaineet sheikkaa äässiä aiva horoina!

Sehän riippuu ihan flunssan tasosta, että jaksaako sitä treenata vai ei.
Itsellä on tällä hetkellä flunssa kategoriaa "pää on kokoajan tukossa, nenästä tulee hassun väristä tavaraa ja yöllä herätään tunnin välein".
Ei jaksa. Treenata. Ei jaksaisi tehdä töitäkään, mutta pakko.

Minä kerran lähdin perjantaina parille ja tulin sunnuntaina aamuyöstä takaisin.

Vetosin kiertoon.

Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä selitystäni ei hyväksytty.

Mulla on nyt semmoinen viikon lepo salilta :( Mut kävelyä onneks selkä kestää niin voi käydä vähän lenkillä edes. Onneks lähden huomenna pääsiäiseksi mummolaan, 85 vuotiaan kanssa ei lenkkivauhti pääse liian kovaksi.

Back
Ylös Bottom