Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koiran sielunelämää ei kyllä pysty käsittämään. Vasikan kokoinen, borderline vesikauhuinen remmirähjä + alimittainen ajoankkuri remmin toisessa päässä: ei aiheuta mitään reaktiota, kun taas viisikiloiset pikkutirrit: jumalattoman pelottavia o_O

Aika monet isommat koirat tuntuu pitävän mun kääpiömäyräkoiraa pelottavana :D Lähteehän siitä toki kova ääni, mutta ei se fyysisesti kovin uhkaava ole. Paitsi tietysti omasta mielestään, melkoinen kukkoilija se kaveri :D Ja ei, ei ole oppinut sitä isännältään.

"Aamu on vuorokaudenaika yön ja päivän välissä. Yleensä aamun katsotaan alkavan auringon noustessa, mutta laajimmin aamuna voidaan pitää aikaa keskiyön ja keskipäivän välillä"

Huomenta.

Koiran sielunelämää ei kyllä pysty käsittämään. Vasikan kokoinen, borderline vesikauhuinen remmirähjä + alimittainen ajoankkuri remmin toisessa päässä: ei aiheuta mitään reaktiota, kun taas viisikiloiset pikkutirrit: jumalattoman pelottavia o_O
Meillä ei kukaan varsinaisesti pelkää minkäänlaisia koiria, mutta toki elekieli on erilainen eri koirien kohdalla. Kaikkein hauskinta on tarkkailla tuota meidän Alfa-narttua, että millä kriteereillä se esittelee itseään vastaantuleville koirille. Suurimman osan kohdalla kävellään ihan normaalisti, narttuja ei edes vilkaista, mutta tiettyjen urosten kohdalla tai oikeammin pari sataa metriä ennen kohtaamista alkaa todellinen keimailu; ryhti oikenee, askel kevenee ja leuka kohti taivaita. Vastapuolen koon kanssa tällä ei ole merkitystä, samanlaisen reaktion on saanut aikaan Pulloharja ja Espanjanmastiffi. Kai se näkee siitä olemuksesta...se on sitä kharmia katsokaas.

"Aamu on vuorokaudenaika yön ja päivän välissä. Yleensä aamun katsotaan alkavan auringon noustessa, mutta laajimmin aamuna voidaan pitää aikaa keskiyön ja keskipäivän välillä"

Huomenta.

Harhaoppia! Aamu alkaa kun herätään.

Huomenta. 128 kg.

Möhöhöö, epäolennaisiin asioihin tarttuva olo. Onneks en mee töihin ni kanssaihmiset saa olla rauhassa.

Flunssa sen kuin pahenee. On se nyt saatana. Treenatakin pitäisi, mutta kun ei oikein saa edes nukuttua.
Olen nyt niin sanotusti aavistuksen ärsyyntynyt. Eli suomeksi sanottuna vituttaa.

Mulla tuntuu vaan pahenevan joka päivä.
Mutta ehkä se tästä jossain vaiheessa lähtee: toiseen suuntaan.

Mullahan tää alkoi jo viime perjantaina että paras alkaakin vähän helpottaa ettei taas pitkity kuten osa edellisistä 6kk aikana olleista, jolloin kahteen otteeseen tuli kuukauden treenitauko.

Mullahan tää alkoi jo viime perjantaina että paras alkaakin vähän helpottaa ettei taas pitkity kuten osa edellisistä 6kk aikana olleista, jolloin kahteen otteeseen tuli kuukauden treenitauko.

Mulla alkoi sunnuntaina. Eli taidan olla vähän jäljessä. Helpotusta voisi siis ehkä alkaa odottamaan muutaman päivän sisällä. Ehkä.

Huomenta, aamu alkaa parila kupillesella kahvilla ja aamusuihkulla. Ens viikolla uskaltaa alottaa urheilemisen pienen flunssaputken jälkeen.

Minä raahaudun iha salille asti!

Reeniä ja syömistä -> Läskissä kunnossa. Naisena vois vetdota kiertoon, mutta ei sekään tekosyy enää pelitä :D
Mä vetoan nyt kiertoon ja etenkin massiivisiin ilmavaivoihin :hyper:
En siis väitä että mussa läskiä kamalasti on, mutta olen silti juuri nyt tosi pullea, semmoinen ilmapallo :eek:

Ei kai flunssa reenaamista estä. Aukee nokkakin, kun vähän nousee syke ja hikeä puskee.

Tai noin ainakin on itse tullut toimittua. Tiedä sitten onko haittaa vai hyötyä. Ainoa ilkeä on, kun menee käsilläseisonnassa nokka enemmän tukkoon.

Back
Ylös Bottom