Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Istun paskalla ja treenaan lopuksi kiertäjäkalvosimia (pyyhkiminen)...siis ei, en usko että saa.

Teetkö saman määrän toistoja molemmilla käsillä? Vai onko oma päivä molemmille puolille?

Tulin just salilta ja alko sattumaan selkään ihan saatanasti. Meni joku lihas ihan jumiin. Sinänsä mielenkiintoista kun oli käsipäivä, ei oo nyt ihan kohdelihakseen menny tää treeni.

Suunnittelin myös treenipäiväkirjan aloittamista kun en oo aikaisemmin uskaltanu :oops:

Mäkin olen koko päivän arponut aloittaisinko uuden treenipäiväkirjan (siis siirtäisin kännykän muistiinpanot tänne) mutta enpä taida ainakaan niin kauan kuin vaikuttaa siltä ettei treenistä tule vittu mitään.

Mä pidin joskus hyvinkin tarkkaa treenikirjanpitoa treenivihkoihin. Enää en jaksa. Mulla on suunnilleen tiedossa mitä aion salille mennessä tehdä ja sitten teen.
Välillä tosin meinaa unohtua, että millä painoilla sitä jotain on viimeksi tehty, mutta kyllä sen sitten huomaa, jos on liian kevyttä tai raskasta :D

Oletettavasti vesikaukalon exitus-reikä oli tukossa. En vieläkään tiedä mistä se vesi sinne väärälle puolelle oli mennyt.

Päivä jatkuu sunpin jälkeen varaston siivouksella. Kärry pullistelee jo.

Mä pidin joskus hyvinkin tarkkaa treenikirjanpitoa treenivihkoihin. Enää en jaksa. Mulla on suunnilleen tiedossa mitä aion salille mennessä tehdä ja sitten teen.
Välillä tosin meinaa unohtua, että millä painoilla sitä jotain on viimeksi tehty, mutta kyllä sen sitten huomaa, jos on liian kevyttä tai raskasta :D

Mä kanssa, mut en oo nyt jaksanu pitkään aikaan. 1RM:t oon pistänyt ylös ku niitä tekee niin harvoin ettei niitä välttis muista, ja cf -tunneilla aika usein kuitenkin tarvii sitä tietoa että paljon mikäkin 1RM on :)

Tulin just salilta ja alko sattumaan selkään ihan saatanasti. Meni joku lihas ihan jumiin. Sinänsä mielenkiintoista kun oli käsipäivä, ei oo nyt ihan kohdelihakseen menny tää treeni.

Selän loukannut selkäpäivänä: noin 2 kertaa
Selän loukannut jalkapäivänä: noin 2 kertaa
Muinapäivinä: n+1
edit:
esim
- hauistreeni, käsipainon laittaminen huolimattomasti telineeseen, jäätävä kramppi selkään
- penkkitangosta painokiekkoa poistaessa jäätävä kramppi selkään
- pystypunnerrukseen käsipainoa nostaessa kramppi selkään jne

Viimeksi muokattu:
Mä kanssa, mut en oo nyt jaksanu pitkään aikaan. 1RM:t oon pistänyt ylös ku niitä tekee niin harvoin ettei niitä välttis muista, ja cf -tunneilla aika usein kuitenkin tarvii sitä tietoa että paljon mikäkin 1RM on :)

Mä nyt oletan, että tarkoitat tuolla lyhenteellä maksimiykköstä? Jos tarkoitat jotain muuta niin sitten en halua edes arvata :D
Tuon laskurin kanssa tulee joskus leikittyä (mä en oikeastaan koskaan maksimeja kokeile, kun yksin tulee treenattua), en tiedä onko kuinka paikkaansa pitävä, mutta saapahan suuntaa ainakin:
http://www.bodybuilding.com/fun/other7.htm

Saatanan flunssa tarttuu jo tätä kautta. Tai sitten mun lapset toi sen mulle. Veikkaan kyllä, että täältä tuli. Mopsy tartutti.

Mykoplasma?

Kävin mallailee tempausta ja riveä. Tuntu nii paskalta, että tein sit liikkuvuus hommeleita ja hyvät venyttelyt. Huomenna sit kunnolla reenaa.
Ei, vaan 2. lapsi aloittanut päiväkodissa viime syksynä.

Onneksi lapsiluku on nyt täynnä koska minä sanon niin.

Ei, vaan 2. lapsi aloittanut päiväkodissa viime syksynä.

Onneksi lapsiluku on nyt täynnä koska minä sanon niin.
:D Tuokin kyl hyvä perustelu sairastelulle. Itellä oli mykoplasma joskus lukiossa. Meni hermot ku 1,5v meni sairastellessa parin viikon välein. Loppu ku seinään ku sai kunnon antibiootit.

Joskus muinoin tää kurssi oli esitieto mun toiselle kurssille ja kiroilin kun kukaan ei osannut ko. kurssin keskeistä sisältöä mun kurssille tullessaan vaikka arvosana oli kohdallaan. Ajattelin että kunhan minä pääsen opettamaan tuota asiaa, teen sen oikein! Ja ennen pitkää kurssi tulikin minulle opetettavaksi. Eivät ne vieläkään osaa.

Mietin usein, et olis kiva päästä opettajien päähän kun ne suunnittelee näitä. Näkis vähä ehkä enemmän, että mitä kaikkein epäolennaisimmilla asioilla on pointtia, tai mitä sillä on pointtia, jos joku asia vaikuttaa omasta mielestä kaikkein olennaisimmalta, mutta siihen ei syvennytä yhtään enempää.

Back
Ylös Bottom