Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikkia kiinnostaa kuitenkin; Iltapalaksi meni 2 olutta, ehrami (pähkinävoilla af koors) pari palaa tummaa suklaata, Casheweita ja kourallinen lakuja. Mutafukin hcbb life!

Kaks satsia puuroa kaakaomaidolla. (ja pari lusikallista maapähkinävoita. suoraan purkista tietty.)

Ois voinut enempiki upota ellei kurkussa kytis limamöykky ja päässä megavämysys.

Kun löysin Person of interest:in, niin taisin katsoa ensimmäisen kauden suunnilleen siltä istumalta putkeen. On siellä kyllä hyviä jaksoja vielä tulossa ja pääjuoni etenee aina mukavasti ohessa.
Hahmot on kyllä loistavia.
Sanotaanko, että omaan makuun se taustajuoni lähtee vähän laukalle verrattuna ykköskauteen, joka noista on minusta kaikkein tiukin, mutta muuten ihan samaa mieltä.

Ja tuo on kyllä hyvän sarjan merkki, että pakko katsoa saman tien koko kausi. Noita ei itsellä kuitenkaan kovin montaa sarjaa ole, joista on tuossa määrin innostunut.

Huomenta, vitskuja naamaan ja kohta aamupalaa.

Tulipas nukuttua huonosti

Mulla sama juttu, väsytti kympin jälestä ja menin petiin. Sitte katsoinki kelloa ja kello oli jo keskiyötä eikä unta näkynyt vieläkään. Sitten kuudelta silmät auki. :D

Miksi heräsin vartin yli kuusi, not fare.
61,5, muistin. Ei kovin lihava olo. Potkut ketjusta tulee. Dieetinalotuskin sovittiin pomon kanssa eilen. Aika wnbehcbb.

Lapset päätti, että 06:50 on hyvä aika herätä lauantai-aamuna. Olen vahvasti eri mieltä.
#väsyttää

edit:
72,2kg
Näin paljon en ole painanut ainakaan vuoteen.

Jaa aamupaino pitää ilmoittaa. 54kg. Kun mitään en ole vielä ottanut ja oloasun paino vähennettynä. Pää tuntuu painavan puolet tuosta.

Täytyi kvg mikä wtf se on :D
Jotain avaruuslimaa ainakin pääni tuntuu sisältävän Taas tavallistakin enemmän :(

Pitäähän tuollaiset tietää, yleissivistys tai jotain sellaista :D
Mun pää ei tunnu tänä aamuna sisältävän oikein mitään.

Back
Ylös Bottom