Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Slingshot penkki keponen100kg! Jotai edistystä näköjään tapahtunu, tammikuus ei ollu mitää toivoa saaha tota ylös. Slingshot on kyl vähä nihkeä kapistus ku kerran parissa kuukaudessa käyttää. Ja vielä XL-kokonen. Karkaa ties minne.

Paljo maksaa? Vähän jengi kyyläis meidän salilla, no mitä sitten. XL sulle? Mikä sitten mulle?

Tänään pitäis vielä gymi. Uutta roteiiniakin, jota odotan jo että pääsen maistaan. Parasta on sitten maistua sille Ville Vallattoman päärynälle. Moni nuori juppi ei muuten enään taida tietää mikä on Ville Vallaton, ei kai sitä saa enään kuin jäätelönä (tai baarista drinkkinä) aisteilleen.

No ei ne omat eväät poista sitä tarjolla olevaa jälkkäriä :D Mutta mä en syökään siellä kun kahta jälkkäriä ja niitä on toooosi harvoin. Sattu sitte tällä kertaa vaan molemmat peräkkäin, enkä ollut tarpeeksi vahva kieltäytymään. Hyi mua.
Sulle pitäis ehdottomasti antaa nyt piiskaa... :ruoska:

Esim. Irmeli vois lätkyttää.

Ei oo oma. +120kg nostajan, nii ehkä vähän isohko mulle toi XL :D Kattelin hintoja joskus, oiskoha ollu jotai about 80€. En jaksa alkaa gUUglettaa.

No mulle vois sitten L olla hyvä, pitää harkita, onhan tuota kehuttu.

Back
Ylös Bottom