Jahas pojjaat, se olis sit viikko liika suolasta ruokaa edessä. Putkeen meni tämäkin.
Taas tuo vokotti reissaa jonnee vokottelemaan kevätlintuja..ihme epeli.
Kotkasta tämä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahas pojjaat, se olis sit viikko liika suolasta ruokaa edessä. Putkeen meni tämäkin.
Taas tuo vokotti reissaa jonnee vokottelemaan kevätlintuja..ihme epeli.
Kovasti ehdottelee että pitäis tämä 8 päivittää myös. Ja sitten kun googlettaa päivityskokemuksia niin voi sitä vitutuksen määrää.Pitäisikö päivittää 7 --> 10 ?
Kovasti ehdottelee että pitäis tämä 8 päivittää myös. Ja sitten kun googlettaa päivityskokemuksia niin voi sitä vitutuksen määrää.
No se oli yksi vaihtoehto kyllä. Väri meni oikein.Eilen suorastaan vitutti koko päivän raakasti, tänään vaan ärsyttää kaikki. Tämähän on edistystä.
Ai niin. @futhermucker vieraili unissani taas. Kulku ympäriinsä mustalla farmariškodalla. En tiedä miten tämä pitäisi tulkita.
Kasin päivittäisin kyllä INSTANT! Ihan erinomaisen paska.Kovasti ehdottelee että pitäis tämä 8 päivittää myös. Ja sitten kun googlettaa päivityskokemuksia niin voi sitä vitutuksen määrää.
No se oli yksi vaihtoehto kyllä. Väri meni oikein.
Ja kyllähän me kaikki tiedetään miks mä sun unissa vierailen,..
No siitä siitä!Oli oikein tumman musta.
Ai samasta syystä ku mä vierailen sun unissa? Ei kai sentään.
Älä hyppää sieltä! Tamperelaiset on melko huumorintajuttomia sen suhteen.Minä vain yritän nauttia elmästä
#moro
Kai se on tehtävä.

Älä hyppää sieltä! Tamperelaiset on melko huumorintajuttomia sen suhteen.
No siitä siitä!
Kai se on tehtävä.![]()
Laitoin kuvat ulkoselle kovolle. Kohta lähtee.
E. N.Y.T.NYTEIVAANNNYT!