Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

No nytkö se alko fuuterilla myös nollakolailu, hyvä.

Juu ei parane välittää, sepeliä on ny niin pirusti joka paikassa, juuvittu.

Enhän minä ole ketään mulkuksi sanonut. Syyttäkää Joxuzia, sehän sen sanoi.

89,7 ei laske.
Ei oo liikaa ollu yritystäkään vielä.

Aika tarkkaan sama paino, joka mulla oli n. kaksi vuotta sitten.
Äkkiä se paino lähti sitten kun alkoi yrittämään. Takaisin ei sitten tulekaan niin nopeasti. Tai varmaan tulisi, mutta ei nyt huvita mitään isompaa bulkkausta harrastaa.
Olihan mulla tosin tuossa viime vuoden puolella paino alhaisimmillaan 66kg, joten onhan tässä jo jotain. Tapahtunut.

Mulla oli elokuussa paino 82kg. Eli 7kg lihasta on tullu lisää. Näin sen täytyy olla.

Mulla oli kanssa kaikki pelkkää lihasta. En vaan halunnut olla niin iso.

Enhän minä ole ketään mulkuksi sanonut. Syyttäkää Joxuzia, sehän sen sanoi.
Sellanen sanonta sattuu oleen, että "All Audi drivers are cock". Sillä mää meidät aadi-kuskit nimesin mulkuiks. Pari Audia kun on ollut, niin tiedän statukseni :D

Mulla oli kanssa kaikki pelkkää lihasta. En vaan halunnut olla niin iso.
Tuossa on tämän hetken rasvat. Kamera vähän heilahti, mutta ei kai sen niin väliä.
100519-c912142a47afceda1f2dd57ba5711292.jpg

Kahvat on kyljessä. Kuva hieman valehtelee ja vähän joutui vatsaa jännittää..

Oma rasvaprosentti on nyt ihan tyydyttävä. Mutta ei kyllä ollut n. 90 kiloisena :D Nyt sitten katsotaan, että kuinka korkealle painon saa niin, että ei liikaa rasvaa kerry. Ei välttämättä kovin korkealle, mutta näillä mennään.

67,2 kg, ihanan muhku olo. Varsinkin mahapömppöä on mukava paidan alle yrittää jemmata.

Jospa söis vähän vähemmän pääsiäiseen asti. Sitte ansaitsen mämmiöverit vähintäänki!

Back
Ylös Bottom