Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_o3n2xc9CMT1roxblro1_400.gif

Kuvittelet.

Vois lähtee salille haiseen, no ei , ei ole tapana haista.
Hienhajun ymmärrän salilla mutta kun jotkut haisee oikeesti pahalle 3 metrin päähän yöks.
Kannattas vissiin pestä niitä treenivaatteita välillä. Mä treenaan kuitenkin hienolla klubilla onkä missään kellarissa.

Ei ole lihava olo. Eipä. Niinku olis rantapallo mahassa. Hyiyök :yäk:

Ajattelin käydä ostamassa kaupasta jotain sellaista, jolla saa olon ja miehen lihavaksi.

Ajattelin käydä ostamassa kaupasta jotain sellaista, jolla saa olon ja miehen lihavaksi.

Lyön sniffarin neitsyydestä vetoa että saan paremman pöhön (aamupainolla mitattuna) aikaiseksi..tälle aamulle 73,0kg

Mitä me keksitään sulle ettet tuntisi itseäsi lihavaksi, et kuitenkaan ole kuin omasta mielestäsi.

Se on trauma läskipoika ajoiltani, ei sille mitään mahda. Mutta kiitos huolenpidosta.

Lyön sniffarin neitsyydestä vetoa että saan paremman pöhön (aamupainolla mitattuna) aikaiseksi..tälle aamulle 73,0kg

En punninnut tänään lainkaan. Katsotaan huomisaamun lukema. Veikkaan, että voitat. Mutta koska vedonlyönnin kohde on tuo: mukana.

Kai se jalkajumppa on perille menny ku ny jo tuntuu. Ostin jätskiäkin, jos vaikka vähän auttais tähän.

Kun nyt tänään Susanna Kosken jo lyttäsin niin lyttään Sanninkin. Hienoa, kun joku osaa laulaa nenäänsä playbackina.

Ja cheekistä en viitti edes alottaa.

En nyt taida tykätä tänään julkisuuden henkilöistä ollenkaan.

Kannustava äiti sulla. :D
Onhan se!
Oon edelleen sitä mieltä, että mun pitää löytää mies salilta. Ei nää tämmöset mua about 10kg kevyemmät "ai sä niin ku iha tavotteellisesti treenaat"-kaverit vaan tunnu oikee osuvan kohillee.

Onko tässä kajsnan kans vähän samaa näköö vai kuvittelenko vain.
Kukas tää on? Vois kahtoa lisää kuvia ja mietiskellä.

Onhan se!
Oon edelleen sitä mieltä, että mun pitää löytää mies salilta. Ei nää tämmöset mua about 10kg kevyemmät "ai sä niin ku iha tavotteellisesti treenaat"-kaverit vaan tunnu oikee osuvan kohillee.
Mistä sä nuan pieniä miehiä löydät?

Back
Ylös Bottom