Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en sitten tykkää tuosta Kosken Susannasta. YLE battlea tässä katselen töiden lomassa, ohjelmalle plussaa Juhani Kenttämaasta.

Minä en sitten tykkää tuosta Kosken Susannasta. YLE battlea tässä katselen töiden lomassa, ohjelmalle plussaa Juhani Kenttämaasta.
Vähän sama tuntemus. Arvomaailma voi olla ihan ok, mutta ylimielinen olemus ja Jurpilaismainen ulosanti etoo. Juhanista en anna plussia.

Kävin kyykkäämässä. Ilman vyötä. Pakko oppia käyttämään keskikroppaa liikkeissä. 6x3/100 tuli nätisti :) Paljon nätimmin ku maanantaina vyön kanssa.
Äiti soitti. Anto treffeille ohjeita.
- Yritä nyt ees olla jotenkin fiksun olonen
- Laita jotai asiallisia vaatteita päälle
- Meikkaa!!
- Hiukset nutturalle
Mitäköhän muuta... Sitten puhuttiin traktorimarssista ja äippä totes: "Onneks sulle löytyy suht todennäkösesti töitä. Voit sit asua kivasti jossain. Yksin. Kahen kissan kanssa. Tai ehkä siinä on koirakin. Oikeestaan näin sulle tulee käymään, että mene vaikka treenikamoissa sinne treffeille!"

no mutta, kuntit, sehän on aika rauhoittua viikonlopun: viettoon

Voi perskele kun aina ottaa kupoliin avata Elenian lasku sähkön siirrosta.

Esim, helmikuussa 115 kWh käytetty.

Siirto 4,16 e + sähkövero 3,22 e = 7,32 e

Eli maksan siirrosta 7,32 e mutta tuohon päälle vielä perkeleen perusmaksu 7,66 e. Se on kuntit 5 vuotta tai reilut ja mulla on tontti johon ei kaapelia vedetä. Aurinko + tuuli tehkööt mulle sähkön ja kylkeen 10 kW agregaatti varalle käynnistyyn kuormasta. Pitäkööt tunkkinsa.

Oispa kiva päästä uimaan delffiinien kanssa:

a_dolphin_or_not_a_dolphin.jpg

Terve kun oli ateria. Piti käydä eilen hakeen kauppahallista vähän lihaa, mutta sai sitten mies mainospuheillaan myytyä mulle kaks leppäsavustettua kalkkunankoipee tuosta naapuripitäjän tiluksilta ja voi morjes. Ei ukko valehdellut. En ole sitten aikoihin syönyt noin maukasta lihaa. Kyä oli rasvasta ja herkullista.

Back
Ylös Bottom