Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olkapäätä varten käytössä olevat ravintolisät: ei mitn
Olkapäätä varten käytössä olevat lääkkeet: ei mitn
Muuten kyllä ravintolisät, eli perusvitamiinit ja muut sellaiset systeemit.

No mikä jottei?o_O Mulla on kaikenmaailman rohdot ja voiteet mun paskaan kyynärpäähän, olen kokenut niiden jopa jeesaavan, pystyy treenaan eikä lepokipua.

No mikä jottei?o_O Mulla on kaikenmaailman rohdot ja voiteet mun paskaan kyynärpäähän, olen kokenut niiden jopa jeesaavan, pystyy treenaan eikä lepokipua.

En ole keksinyt, että mikä auttaisi. Vika kun ei taida varsinaisesti olla olkapäässä vaan jänteessä. Kipu vaan tuntuu olkapäässä :D

Luulin että Pattis vetää vaan mannapuuroa: onely.
Oih ne ajat jolloin juatiin kaljaa ja veettiin palarina mannapuuroa :rolleyes::heart: Juu kyllä ne ajat jäi sinne parin vuoden päähän. Viimeks oon vetäny mannista tankkauspäivänä viime keväänä. Kalijaa oon kyllä juonu, ettette ny aiva luule ettei Nokosta oo mitään jäljellä, prkl.

Tässä(kin) ketjussa syödään varmaan jonkin verran rahkaakin. Maustoin tänään omani hillosilmällä. Hillahilloa. Jotkut perkeleet tuntevat myös nimellä lakka.

Mieki söin tänään kanaa ja riisiä. Äsken meni suklaata ja iltapalaksi ajattelin tehdä pekonileipiä. Treenaamassa en ole käynyt. Melko peruspakkislaisen päivä siis.

Mää syön erittäin harvoin kanaa. 90% päivistä jauhelihaa.

Mä olen viimeaikoina ollut niin kieroutunut, että olen useasti ostanut broilerinjauhelihaa tavallisen sijaan. Jokin isompi vika tullut päähän ilmeisesti.

Back
Ylös Bottom