Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos metsään tahdot mennä nyt, niin takuulla yllätyt...

Olkapää edelleen kipeä. Tänään sellainen treenipäivä, jossa mukana tissit, ojentajat, olkapäät, takareidet+pohkeet ja jotain vissiin vatsalle kanssa.

Pitäisiköhän ottaa välillä sellainen viikko, että veivaisi kevyemmillä painoilla vähän pidempiä sarjoja. Luultavasti pitäisi. Aionko tehdä niin? En tiedä.

Se tunne kun et olekaan yksin kun rupeat "jodlaamaan" eli toisin sanoen öliset omias ja sitten huomaatkin että et olekaan ainoa talossa... :nolo:

nää on näitä tämmösii elämän pakollisia itsensä nolaus keissejä... no ei siin.

Tässä on nyt treenattu 3 päivänä putkeen, olisiko välipäivä, paha sanoo vielä. Voisi sitä jonkun kevyen pumppitreenin vetää, kävelylenkki vähintään, kun kerta tälle tielle on taas lähdetty.

Mulla on muuten läppis hajonnut, ei tule miukumaukua eikä euron merkkiä, mitäköhän olisi tehtävissä. Eikä ole ottanut hittiä eikä ole kaatunut mitään päälle, vanhuuttaan lauennut. Lauennut eh-heh-heh ja vielä vanhuuttaan, sen mä ymmärrän että nuoruuttaan laukeaa.

Tässä on nyt treenattu 3 päivänä putkeen, olisiko välipäivä, paha sanoo vielä. Voisi sitä jonkun kevyen pumppitreenin vetää, kävelylenkki vähintään, kun kerta tälle tielle on taas lähdetty.

Mulla on muuten läppis hajonnut, ei tule miukumaukua eikä euron merkkiä, mitäköhän olisi tehtävissä. Eikä ole ottanut hittiä eikä ole kaatunut mitään päälle, vanhuuttaan lauennut. Lauennut eh-heh-heh ja vielä vanhuuttaan, sen mä ymmärrän että nuoruuttaan laukeaa.

Eikös elektronisia laitteita yleensä korjata napakoilla iskuilla? sitä voisi kokeilla.

Aamulenkki: nevö
Työt: mnääh, no oli ihan kiva murtuma korjattavaksi äsken
Loma: liian kaukana
Kieli: palanut
Seuraavaksi: nuoremman tohtorin opetusta

Miksei kaikille?

Mennee tämä jakamaton huomio kuitenki hukkaa nii pittää säästää tulevaan.

Vaan sen verran oli tuuria, että teenkeittimestä hajos pannu ja takuuta oli vajaa 2vk jälellä = uusi tilalle. Heti verkkokaupasta viimene ISO omega3 purkki kouraan. Ihan jännällä piättää mitä synkkiä asioita liittyy tapahtumakulkuun, jos kerta näin "onni" potkii o_O

AltGr ei toimi? Ctrl+Alt voi korvata tuon ainakin joskus... ctrl+alt+2 = @

Ei toimikkaan! Noita 2 vaan kokeillut mutta eihän sieltä tule mitään mitkä on tuon takana, pahus. Ei onnistunut tuo korvaus, se olisikin ollut liian helppoa, kyllä tää varmaan huoltoon lähtee, vähän vammaista tää käyttö nyt.

Eipä tää nyt nii mahottoman pitkää nukuttanut.
71,1kg, tästä suunta ainoastaan alaspäin. OMG.

Mä painan vihdoin enemmän kuin @Kajsna :D
Olen onnistunut lihottamaan itseäni 3,5kg tämän vuoden puolella :D

Back
Ylös Bottom