Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suolistosta tuli mieleen, että jos joku ei ole vielä ehtinyt testaamaan paksusuolen tähystystä niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Se on hieno kokemus se, eikä satu yhtään. Kaksi kertaa käynyt.

edit:
No sattuu se. Aika paljonkin.
Eräs nainen tiesti kertoa, että on vittumaisempaa kuin synnytys. Ja hänellä on kokemusta molemmista.

Oon ollu kahtomassa, ei näyttäny kovinkaan mukavalta.
Mut oon aika varma, että pahempaakin oon kärsiny :D Että eiköhän sitä yhen kestäis ku tietää, että se kipu loppuu suht nopeasti.

Oon ollu kahtomassa, ei näyttäny kovinkaan mukavalta.
Mut oon aika varma, että pahempaakin oon kärsiny :D Että eiköhän sitä yhen kestäis ku tietää, että se kipu loppuu suht nopeasti.

Tuohan riippuu kaiketi paljon myös siitä, että kuinka mutkainen suoli sattuu olemaan. Ne mutkat nimittäin on se tuon homman hienous. Ja itsellähän niitä onneksi: on.

Nyt dave, vokot ja irma pysyy kiltisti kotonaan, eikä loukkaa itseään edes siellä. Ettei mun tartte nostaa persettäni tästä sohvalta.

Joo ei kyllä täällä ollaan kiltisti työmaalla oleilemassa. Se on näköjään ränkkäpäivä tänään.

Eräs nainen tiesti kertoa, että on vittumaisempaa kuin synnytys.

Se oli varmaan saanu hyvät puudutukset ja ilokaasuaki kärsinyt vedellä, jos tähystys oli pahempaa. Ei se tähystys niin paha ollut ku synnytys.

Saattaa vähän pierettää paksusuolen tähystyksen jälkeen...jos sitä ilmaa sinne jää paljon..

Saattaa vähän pierettää paksusuolen tähystyksen jälkeen...jos sitä ilmaa sinne jää paljon..

Niin tekee. Paljon. On myös kivuliasta, siis se ilman määrä.

Se oli varmaan saanu hyvät puudutukset ja ilokaasuaki kärsinyt vedellä, jos tähystys oli pahempaa. Ei se tähystys niin paha ollut ku synnytys.

En tiedä, en kysellyt tarkemmin synnytyksestä :D Itse en ole synnyttänyt, vaikka joskus massaa enemmän olikin, joten en osaa verrata.

3ISG2Sh.jpg

Suolistosta tuli mieleen, että jos joku ei ole vielä ehtinyt testaamaan paksusuolen tähystystä niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Se on hieno kokemus se, eikä satu yhtään. Kaksi kertaa käynyt.

edit:
No sattuu se. Aika paljonkin.

Riippuu kuulemma aika paljon tekijästäkin, voi olla varsin kivutonta. Omakohtaisesti voin sen verran toivoa, että toivottavasti seuraavalla kerralla tuon tekisi joku, jonka lempinimi ei olisi "Rynnäkkö"...

Back
Ylös Bottom