Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

katso liitettä 134497
Kai se on kauppareissun aika.

Pitäisi saada omakin jääkaappi tuohon malliin. Olisi nimittäin puhdistuksen tarpeessa, mutta siellä on kokoajan tiellä jotain ruokaa ja muuta sellaista turhaa.
On siellä kyllä myös alkoholia. Se ei ole turhaa.

Mulla on alkoholia ja herkkuja täynnä. Plus rahkaa.

Työmaalla käyty. Ei korjattavia ihmisiä, joten sali: check.

Nyt dave, vokot ja irma pysyy kiltisti kotonaan, eikä loukkaa itseään edes siellä. Ettei mun tartte nostaa persettäni tästä sohvalta.

Työmaalla käyty. Ei korjattavia ihmisiä, joten sali: check.

Nyt dave, vokot ja irma pysyy kiltisti kotonaan, eikä loukkaa itseään edes siellä. Ettei mun tartte nostaa persettäni tästä sohvalta.

Löytyisikö varaosia tuohon mun olkapäähän? Sellainen jänne, joka ei ole rustottunut, voisi toimia paremmin kuin nykyinen.

Isoja kalkkeja on hauska tyhjätä jänteistä, niinku isoa finniä puristais, kun tähystimen läpi kattoo.. e: tosin tyhjäyksen jälkeen jäljellä on monesti vain iso reikä mitä saa sitten alkaa korjailemaan.

Viimeksi muokattu:
Isoja kalkkeja on hauska tyhjätä jänteistä, niinku isoa finniä puristais, kun tähystimen läpi kattoo.. e: tosin tyhjäyksen jälkeen jäljellä on monesti vain iso reikä mitä saa sitten alkaa korjailemaan.

Mulla siis ainakin joku lääkäri joskus arvaili, että tuo jänne on aiemmista vauroista parantunut niin, että on rustottunut tai jotain muuta sellaista.
Se siis tuntuu olevan sellainen, että kun kyynärpää nousee olkapään tasolle tai korkeammalle, niin tuo jänne ei aina ihan kunnolla mahdu liikkumaan.
Pitäisi ehkä joskus kuvauttaa tuo, mutta ei uskalla, koska perkele amputoivat kuitenkin heti siihen perään.

Pitäisi ehkä joskus kuvauttaa tuo, mutta ei uskalla, koska perkele amputoivat kuitenkin heti siihen perään.

No vähintäänki amputointi.

Itse noudatan itselläni sitä, että ei kannata kuvata mitään. Tulee pian sairaaksi tai alkaa epäilemään voiko jotaki tehä. Parempi kun ei tiedä. :D Ei tule ns VOMIT syndroomaa. Victim Of Modern Imaging Technology.

Eiku joo, otinhan mää selästä rtg kuvan, joskus viime vuonna, kun oli niin pirun kipeä ja pitkään. No eipä ollu ku yks välilevyväli melkein kasassa, joten aivan sama vaikka onkin kipeä.

No vähintäänki amputointi.

Itse noudatan itselläni sitä, että ei kannata kuvata mitään. Tulee pian sairaaksi tai alkaa epäilemään voiko jotaki tehä. Parempi kun ei tiedä. :D

Ei tule ns VOMIT syndroomaa. Victim Of Modern Imaging Technology.

Näin ajattelen itsekin, joutuvat antamaan rauhoittavia ja raahaamaan väkisin sinne, jos meinaavat tuosta saada muuta kuin valokuvia. Niitä voin toimittaa itsekin. Peilin kautta otettuna tietysti.
Eikös se sitä paitsi ole ihan tutkittu fakta, että jos tarpeeksi kuvataan niin kaikista löytyy jotain vikaa. Siis ihan fyysistäkin.

Eikös se sitä paitsi ole ihan tutkittu fakta, että jos tarpeeksi kuvataan niin kaikista löytyy jotain vikaa. Siis ihan fyysistäkin.

No ainakin jos 30+ ikäluokan niveliä aletaan kuvaamaan, niin ihan salettiin jostain löytyy jotain vikaa.

No ainakin jos 30+ ikäluokan niveliä aletaan kuvaamaan, niin ihan salettiin jostain löytyy jotain vikaa.

Juu, enkä tarkoittanut pelkkiä niveliä vaan löytyy vaikka mitä kivaa, jos aletaan oikein etsimään.
Parempi pysyä onnellisen tietämättömänä. Voi muuten tulla stressiä. Stressi tappaa.

Niin perseestä kuin se onkin, niin pakko tuota on välillä oman mielenterveytensä takia käydä jossain perusterveydentarkastuksessa. Itelläkin on vielä armeija-aikaan löydetty vaiva, joka on toistaiseksi pysynyt täysin oireettomana, mutta joka voi aiheuttaa varsin isoja juttuja pahetessaan.

En varsinaisesti tykkää missään verikokeissa sun muissa ramppaamisesta..

Kyllähän mullakin on tiedossa, että suolisto olisi vaihdon tarpeessa. Mutta sen kanssa pärjää, kun tietää mitä tekee.
En halua alkaa pärjäämään minkään muun kanssa :D

Pieni offtopic, koska offtopic.
Mä olen aina kuvitellut, että Liverpoolin Adam Lallana on aivan ruipelo, mutta eihän se nyt sentään ihan olekaan. Jalkapallistiksi. Hämää aika paljon, kun ukko viilettää paita päällä.
Se on siis tuon alla olevan linkin takana olevassa kuvassa ilman paitaa esiintyvä herrasmies.
http://www.empireofthekop.com/2016/03/06/lallana-says-liverpool-must-give-team-mate-new-contract/

On mullaki vuotava läppä pumpussa ja sitä seuraillaan, mutta muista kolotuksista...aivan sama vaikka kolottaakin, se ei ole vaarallista.

Suolistosta tuli mieleen, että jos joku ei ole vielä ehtinyt testaamaan paksusuolen tähystystä niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Se on hieno kokemus se, eikä satu yhtään. Kaksi kertaa käynyt.

edit:
No sattuu se. Aika paljonkin.
Eräs nainen tiesti kertoa, että on vittumaisempaa kuin synnytys. Ja hänellä on kokemusta molemmista.

Back
Ylös Bottom