Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entäs toi juostessa paneminen? Jos ei ole aikaa pysähtyä.
Kysymys on osoitettu lähinnä Porin suuntaan.
@Xtreme ltä pitää kysyä. Johtajalla on aina rautoja tulessa.

Täytyy myöntää, että moista ei ole tullut kokeiltua, eikä se meillä ihmisillä taitaisi onnistua. Toista se taas on koirilla, kun niiden heppi ankkuroituu, niin ei irtoo vaikka narttu juoksis karkuun.

hihto

Minulla tuli nuorena hiihdossa ns.mitta täyteen
olin koko lapsuuden paikkakunnan toiseksi paras, hihtäjä

hihto

Samassa ikäluokassa vain kaksi hihtäjää?

Sama. Latukin lähtis ihan talon vierestä, mutta eipä oo tullut hankittua välineitä. Luistimia sentään kulutin viimeksi toissapäivänä.

Ei mullakaan olisi kuin n. kilometrin matka kuntoradalle, josta talvella löytyy hyvät hiihtoladut. Jos on lunta. Jos ei ole, niin ilmeisesti ei ole latujakaan.

Noin 10 vuotta sitten oli viimeksi hokkarit jalassa, ne puristi jalkoja ihan perkeleesti, se 30 min. oli täyttä tuskaa.
Hiihtämisestä ei ole muuta muistikuvaa muuta kuin se kun oli ala-asteella susipaskat hiihtimet jotka lähti koko ajan irti monoista, perkele.

Tänään ei treenata, tänään on lepopäivä.
Taidan sen kunniaksi käydä kaupasta hakemassa jotain epäterveellistä syötävää, jota voin nautiskella samalla, kun katson klo 22 alkavan Liverpoolin matsin. Taas vastassa ManShity.

Minä olin tukevasti huonoin.
Ala-asteen paras hihtäjä oli Hannu Manninen.

Edellisen viikon (sunnuntaista-sunnuntaihin) 6 juNppaa. Sunnuntain jälkeen, 0. Ehkä huomenna, ehkä ei. Pitää varmuuden varaksi mennä turuus juNpalle, ettei irma ole stalkkaamassa taas.

Edellisen viikon (sunnuntaista-sunnuntaihin) 6 juNppaa. Sunnuntain jälkeen, 0. Ehkä huomenna, ehkä ei. Pitää varmuuden varaksi mennä turuus juNpalle, ettei irma ole stalkkaamassa taas.

Mulla oli sunnuntaista sunnuntaihin samat. Sunnuntain jälkeen 2. Tänään ei. Tänään syön suklaata.

Minä olin tukevasti huonoin.
Ala-asteen paras hihtäjä oli Hannu Manninen.

Mää mitään stalkkaa! Mutta eläpä huoli, en enää samalle salille ole tulossa, ihan huoleti voit seinäjoellakin juNpata.

Back
Ylös Bottom