Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt, näin.
2016-03-02 09.15.17.webp

Hyyyyyyhhh

Menikösköhän sitä tänään vähän hiihtelemään.

E. Oho. En oo enää veeiipee.

Viimeksi muokattu:
Minullaki ois ny sijainti lähellä suksia. Viime talvena en hiihtäny ollenkaan. Joskus tuli suksittua yli 1000km talveen, eiköhän niillä kilometreillä pärjää muutaman hiihtämättömän talven.

Mä olen varmaan viimeiset viisi vuotta joka talvi harkinnut suksien ostamista. Ja joka talvi on jäänyt ostamatta. Täällä on niin arpapeliä, että onko hiihtokelejä 2 päivää vai 2 kuukautta vai jotain siitä välistä niin ei ole jaksanut investoida. Onneksi salilla ei tarvitse suksia. Eikä lunta. Molemmista olisi luultavasti haittaa.

Juostenkustusta tuli mieleeni, kuinka eläimet ovat uskomattomia monitaitureita.
Viime kesänä, kun olin yhden koiruuteni kanssa rullaluistelemassa ihmettelin, kun se juoksee vähän oudosti. No tämähän väänsi juostessa paskaa, eikä malttanut pysätä, vaikka hidastin.

Tähän malliin: (tuossa tosin vähän vaarallisempi skenaario pysätessä)

PGSj2Gg.gif

Juostenkustusta tuli mieleeni, kuinka eläimet ovat uskomattomia monitaitureita.
Viime kesänä, kun olin yhden koiruuteni kanssa rullaluistelemassa ihmettelin, kun se juoksee vähän oudosti. No tämähän väänsi juostessa paskaa, eikä malttanut pysätä, vaikka hidastin.

Tähän malliin: (tuossa tosin vähän vaarallisempi skenaario pysätessä)

PGSj2Gg.gif

Haha meidän toisella vinttikoiralla ei oo koskaan aikaa pysähtyä paskalle, vaan siinä kyykkypaska-asennossa jatkaa matkaa nenä maassa nuuhkuttaen. Aiheuttaa huvitusta vastaantulijoille.

Entäs toi juostessa paneminen? Jos ei ole aikaa pysähtyä.

Kysymys on osoitettu lähinnä Porin suuntaan.

Edellispäivän pohjetreenit meni näemmä keskimääräistä paremmin perille.
Mä luulen, että Martti Ahtisaari on aika ahkera treenaamaan pohkeita.

Minullakin oli 15 vuotta edellisestä hiihtokerrasta, mutta lauantaina sekin putki katkes. Mutta en mä taidakaan mennä hiihtelemään tänään.

Back
Ylös Bottom