Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se kulmasoutajapoju on huikee kaveri :D Näkynyt tekevän ainakin myös kyykkyä puukepillä ja vartalonkiertoja seisten jonkun pikkukiekon kanssa, että ihan kovasta treenaajasta kyse. Lumoutuneena katselee nostolavan suuntaan aina kun rautaa liikkuu.
Onneks sentää joku jaksaa reenata! :D

Mul on kaverin kissa vahdittavana parin tunnin ajan. Kissa melkein innostu leikkimään. Lopulta tunsin ihteni sen verran tyhmäks matolla pyöriessäni hiirien ja pallojen kanssa, että päätin luovuttaa.

Mää oisin tiänny. Liian kauan asunu eepeellä..

Suomeksi se on pannari. Also known as pannukakku

Pannari aka pannukakku tunnetaan myös täällä Varsinais-Suomessa. Itse en käytä. Mutta tunnen ihmisiä, jotka käyttävät.

Ropsua syöty monesti pohjammaalla. Sanoisin että pannari, joka on vaan vähän ohuempi.

Nyt on hiihretty vajaa 15 km. Makkuraa oli repussa, notski vain puuttu. Ostin korvikkeeksi munkkia. Koska melkein jo munkkipäivä, perjantai.

futterille vähän mallia kuinka HerrasMies mallin kitaralla päästetään tyylikkäästi

tämä oli kyllä GAYkalla kova veto

@TJJ n muutaman päivän takaisen rankan off-topicin seurauksena tein tänään muutaman sarjan treeniä kiertäjäkalvosimille. Nyt voikin taas antaa niiden olla rauhassa muutaman... kuukauden?

Tulipas muuten jännä olo kun tänään opetin opiskelijoille kategoriateoreettisen duaalin käsitettä. Nuolet vain ympäri! :D

Iha kiva ku joskus käy ihmisiä kylässä, mut melkeinpä hauskempaa ku ne lähtee pois. Itekseni oon tottunut murjottamaan nii onhan tää aika iso järkytys ku pitäskin osata olla sosiaalinen kämpällä.

Iha kiva ku joskus käy ihmisiä kylässä, mut melkeinpä hauskempaa ku ne lähtee pois. Itekseni oon tottunut murjottamaan nii onhan tää aika iso järkytys ku pitäskin osata olla sosiaalinen kämpällä.

Eli kysyit niiltä sen perinteisen "jos nyt heti lähdette, niin mihin aikaan olette kotona"? :D

Eli kysyit niiltä sen perinteisen "jos nyt heti lähdette, niin mihin aikaan olette kotona"? :D
Ei sentään :D
Mua ei vaan oo oikein tehty tämmöseen, että pitäs pöytään laittaa tarjottavaa ja ties mitä. Ei oo mun juttu ei. Se on kivvaa ku tulee kavereita ja voi vaa rojahtaa sohvalle lötisee mukavia (paskaa). Tai jos joskus saisin jonkun jätkän kusetuttua mun kämpälle nii ei todellakaan mitää hemmetin kahvittelua! Onneks ei oo kahvinkeitintä. Mieluummi vaikka tehtäs yhessä ruokaa. Mut eiiiiii todellakaan mitään naamatusten istumista ja seinien tuijottelua.

Annoitko edes roskapussin mukaan kun lähtivät...
Hitto, oispa tajunnu.

Ei sentään :D
Mua ei vaan oo oikein tehty tämmöseen, että pitäs pöytään laittaa tarjottavaa ja ties mitä. Ei oo mun juttu ei. Se on kivvaa ku tulee kavereita ja voi vaa rojahtaa sohvalle lötisee mukavia (paskaa). Tai jos joskus saisin jonkun jätkän kusetuttua mun kämpälle nii ei todellakaan mitää hemmetin kahvittelua! Onneks ei oo kahvinkeitintä. Mieluummi vaikka tehtäs yhessä ruokaa. Mut eiiiiii todellakaan mitään naamatusten istumista ja seinien tuijottelua.

Hitto, oispa tajunnu.

Mä en olekaan siis ihan ainoa niin outo ihminen, jolta tuollaista turhaketta ei löydy.

Kyl mä satunnaisesti juon kupin tai kaks, mutta eipä oo tavaks tullu. Ei kahvi mikään yäk ole, mutta en vaan juo joka päivä. Ehkä kerran tai pari kuussa, riippuen vähä missä päi huitelee. Jos kylään eksyy ja kahvia tarjotaan, nii kyllä mä kahvit juon :D

Ei kuulu kahvin juopottelu tapoihin. Vieraat saa keittää ite kahvinsa kattilassa, jos eivät ilman pärjää :D

Täällä on tullut jo useamman kerran mainittua, että mä juon kahvin sijaan Yerba Matea. On mulla vieraita varten Nescafeta :D

Back
Ylös Bottom