Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@futhermucker Tänään se sit ois. Ennakkoon näyttää vähän huonolta, mutta ei peliä vielä oo hävitty, pitäs vaan pitää vierasmaalit nollissa. Typeräähän siinä on se että vaikka voitettas 3-0, niin se ei vielä kovin varmaa voittoa tuo Barcaa vastaan.

Suarezin otteita, kun Barcassa seuraa niin kyllä välillä mietityttää, että entä jos mies pelaisi vielä meillä.
On se saatana kova ukko, siitä ei pääse mihinkään. Yli 40 maalia jo tällä kaudella. Messi on kuitenkin tehnyt "vain" vajaat 30 :D

Suarezin otteita, kun Barcassa seuraa niin kyllä välillä mietityttää, että entä jos mies pelaisi vielä meillä.
On se saatana kova ukko, siitä ei pääse mihinkään. Yli 40 maalia jo tällä kaudella. Messi on kuitenkin tehnyt "vain" vajaat 30 :D
Joo, Leolla taas pelejä sivuun loukkaantumisen takia. Meni taas hetki että pääsi jyvälle. Enemmän sekin on keskittyny tällä kaudella jakaan pottia.

Joo, Leolla taas pelejä sivuun loukkaantumisen takia. Meni taas hetki että pääsi jyvälle. Enemmän sekin on keskittyny tällä kaudella jakaan pottia.

Onhan tuo aika karu määrä maaleja, jos katsoo mitä Suarez, Messi ja Neymar on tällä kaudella tähän mennessä yhteensä tehnyt.
Tarkkaa määrää en muista, mutta olihan se kaiketi jo yli 90.

edit:
Mutta sunnuntaina tulee Liverpoolille vähän pokaalia kaappiin, kun ManCity kaatuu LiigaCupin finaalissa. Varma tieto.

tumblr_nom3ph9AlL1r5fdqbo1_400.gif

Jos tuo oikeasti on ehtaa tavaraa ja maistuukin sille, eikä ole saatanasti tavallisia munia kalliimpaa, niin tuohan voisi ollakin ihan näppärä tuote. Vois juuri pilkkoa muun safkan sekaan, eikä tarvis keitellä munia ja säätää. Voi kai tuommoista testata, vaikka aika uusavuton olo tuleekin varmaan.

Kyllä mä silti mieluummin keittelen munia. Mä haluan sen keltuaisen kanssa.

^ noinkin kyllä. Niitä ei vaan viittis ihan tolkuttomasti vedellä keltuaisineen päivässä.

Eihän niitä mulla mene kuin sellaiset 4-5 kpl / päivä :D

Back
Ylös Bottom