Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmphh. Eilen sain kirjan loppuun. Siinä ammuttiin jonkun pää tohjoks. Varmaa samalta näyttää ku takaraivo lojahtaa irti. Oon lukenu liikaa, 1400 sivua vajaassa kahessa viikossa. Ois ees ollu koulukirjoja nii tietäsinkin jostai jotai.

Hmphh. Eilen sain kirjan loppuun. Siinä ammuttiin jonkun pää tohjoks. Varmaa samalta näyttää ku takaraivo lojahtaa irti. Oon lukenu liikaa, 1400 sivua vajaassa kahessa viikossa. Ois ees ollu koulukirjoja nii tietäsinkin jostai jotai.

Luin joskus teininä, kun kuvittelin ryhtyväni kirjailijaksi, näytelmäkirjoittajalle kirjoitetun opaskirjan (olisiko ollut Lajos Egriltä), jossa määriteltiin, että fiktiivisen tarinan tehtävä on osoittaa eksistentiaalinen väite todeksi. Siis että asia voisi olla näinkin. Minulla kesti vuosikymmen ainakin että tajusin, mitä se tarkoittaa.

Itse koen oppivani jokaisesta kaunokirjallisesta teoksesta jotain. Toki se on erilaista oppimista kuin se mitä tapahtuu opiskellessa.

Ei lukeminen hukkaan mene missään tapauksessa! Pääsee käyttämään päätä vähä eritavalla ku leffan kahtomisessa. Ite vielä nään tapahtumat nii voimakkaasti, että joskus mietin mikä elokuva oli kyseessä ja sitten tajuaa, että sehän olikin kirja :D
Vähän kauhulla odottelen, mitä tulee tapahtumaan kun nykyinen tablettiin kiinni kasvanu pienempi väki alkaa ajatella omalla päällä. Vai minkä verran sitä osaa sitten ajatella ja käyttää mielikuvitusta, kun kaikki on pienestä pitäen syötetty päähän valmiina pakettina näytön kautta.

Minä opin leffoista enemmän kuin kirjoista. Jotenkin se auttaa, kun näkee ne tissit eikä vaan kirjaimia t i s s i t.
Sitten joku tulee lässyttämään mielikuvituksen voimasta...Noh, millainen teollisuudenala on (hetero)miehille suunnattu pokekirjallisuus ?

Autotallin kellosta puuttuu viisarit vielä. Mitä mieltä @cisco on disainista?

IMAG1126.webp

Minä opin leffoista enemmän kuin kirjoista. Jotenkin se auttaa, kun näkee ne tissit eikä vaan kirjaimia t i s s i t.
Sitten joku tulee lässyttämään mielikuvituksen voimasta...Noh, millainen teollisuudenala on (hetero)miehille suunnattu pokekirjallisuus ?
MIehet on muutenki nopeita noitte asioiden suhteen. Niil ei riitä aika siihen tissien kuvitteluun ja muutaman lauseen lukemiseen, ku saman infon saa hetkessä kuvasta :) Ei tuu poikkeuksia totuttuun nopeaan suoritukseen!

MIehet on muutenki nopeita noitte asioiden suhteen. Niil ei riitä aika siihen tissien kuvitteluun ja muutaman lauseen lukemiseen, ku saman infon saa hetkessä kuvasta :) Ei tuu poikkeuksia totuttuun nopeaan suoritukseen!
Olet tavallaan väärässä. Katsos, kyllä sitä tissiä katsotaan pitkä tovi, kunhan sopiva löytyy.
Naisten ja miesten eroista sen verran, että toiset naispuoliset tosiaan kuvittelevat mielellään asiat ennemmin kuin katsovat oikeaa elämää tai faktoja. Toiset oikein eläytyvät laittamalla silmät kiinn myös esim. ajaessaan autoa.

Back
Ylös Bottom