Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

- en näköjään kunnolla, mutta lämmittelin toki...
- päivän ohjelmassa oli mm. penkkiä, mutta se oli ihan naisten painoilla.

Itseasiassa tää tuli kipeeks vasta kotona.
No johan. Ei mulla oo kyllä mitään vastaan pantavaa sitten. Nyt vain kävi näin, ei auta kuin tyytyä kohtaloon ja vaikka syödä, hyvin.

No johan. Ei mulla oo kyllä mitään vastaan pantavaa sitten. Nyt vain kävi näin, ei auta kuin tyytyä kohtaloon ja vaikka syödä, hyvin.
Joo, veikkaan että osansa on tehny huono nukkuma-asento, tallin katon tasottaminen + maalaus ja sohvalla käden varassa makoilu. Tää ny on tämmöstä.

Jåå, hitaasti ei hyvä tule. Lapasesta lähtee. En laske kaloreita vielä, tällä hetkellä yritän totutella taas arkipäivät olemaan syömättä herttuja, ja viikonloppuisinkin vain kohtuudella. Esim. Vain kaksi pussillista sipsiä lauantaina perhepizztsan ja karamellien lisäksi. Toisen viinereistäkin voi jättää syömättä.

Helppoa!

Jåå, hitaasti ei hyvä tule. Lapasesta lähtee. En laske kaloreita vielä, tällä hetkellä yritän totutella taas arkipäivät olemaan syömättä herttuja, ja viikonloppuisinkin vain kohtuudella. Esim. Vain kaksi pussillista sipsiä lauantaina perhepizztsan ja karamellien lisäksi. Toisen viinereistäkin voi jättää syömättä.
Helppoa!

Mulla on tähän semmonen hetkellisesti toimiva ohjelma:
- Ole juomatta alkoholia esim. pari kuukautta
- Lähde istumaan iltaa pitkän kaavan mukaan. Juo kuitenkin kohtuudella, kuten ennen alkoholittomuuttakin
- Herää aamulla ihmetelleen, mikä päivä on
- Oksenna koko päivä siten, ettei mikään pysy sisällä
- Seuraavakin päivä menee mukavasti syömättä
- Sitä seuraavan päivän salikin jää väliin, joten paino sen kun jatkaa tippumistaan
- Katsele ylpeänä laskenutta vaa'an lukemaa (peiliin ei kannata katsoa)

Nolla-kolalla... Tirsk...

Liitteet

• 1455094010264-852505239.webp
    1455094010264-852505239.webp
    353 KB · Katsottu: 153
Back
Ylös Bottom