Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No joo, nyt kuuntelen kokeneempia. Itse olen keltanokka näissä asioissa :)
Mä olen 2 pojan veteraani, varaa mässyjä ja luettevaa jos on eka kun ne ei tule reisille. Me mentiin ekaa ottamaan ulos Ärrän kautta:D
Sit tokaan olikin varattu aika kuten sullakin, kätevää, ei tarvitse jännittää niin pirusti. Ilokaasua saa sitten isäkin, tuli aika vekkuli olo. Ekana ne tarjos pameja mutta kieltäydyin ja sanoin että kaasua. Synnytys on harvoja operaatioita missä "asiakkaat" saa itse vaikuttaa, loppupeleissä aika paljon siihen mitä tapahtuu. Muista että sä oot sielä kuningas ja naisesi kuningatar. Mäkin vaihdoin kätilön tolla ilokaasu keikalla kun ei se vanha kääkkä miellyttänyt, saatiin mukavampi tilalle kun vaan pyysi.

Viimeksi muokattu:
Puujalat on vekkulit kapistukset.

E. Itse kävin suorittamassa valikoituja liikesarjoja vaihtelevin vastuksin mm. tisuleiille ja tykeille. Kyllä maar sitä verta vaan pakkautuu kivasti myös muihinkin kudoksiin. Kuin paisuvaiseen.

Hyi.

TJJ:ltä resepti kaikkiin vaivoihin.

:D

Raaka pirtu on muuten melko herkullista. :confused:

Tosin olis tuolla parempiakin aineita. Tekis mieli joskus kokeilla jotain kunnon nopeaa opiaattia, sillä saa niin hauskoja reaktioita. Eräs nuormi mies kerran sai kunnon paukun suoneen, kun suoristeltiin sen vinksinvonksin olevaa nilkkaa.. Lääke suoneen ja parin minuutin kuluttua lasittunut katse kaukaisuuteen kommentilla "tätä ei vissiin baarista saa" :D

Back
Ylös Bottom