Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla sama kokemus yökerhosta lapualla
Lapualla en ole käynyt. Seinäjoki, tsek.

Seuraan tässä etänä laskujen maksua toisella näytöllä ja neuvon tarvittaessa. Pohjalaisittain maksu A-lehdelle menee nyt "alehrelle". Se on saajaksi, hyvä.

Ootte työ tyhmiä! Oon sanonu ettei mulla ole tissejä, joten...

Mä oon ollu 7 yötä Lapualla! En samalla kertaa, mutta kuitenkin. Kauhavalla kans muutaman yön. Seinäjoellakin olen ollut melkein koko yön. Pienessä kännissä lähdin joskus aamulla ennen kuutta pois Provinssista. Peräseinäjoellakin oon ollu yötä. Jajajaja....

Heikommat syödään aina pois. Se on evoluutioo.

Niin kävi santsille, se sano että keittää kahvit, kun saa rempan valmiiks. Ja noni, ei näy mimmiä enään täällä.

Lapua, tsek. Disko, negative. Rilli, tsek.
Kauhajoki, tsek. Disko, negative. Rilli, tsek.

jos olisin virkeä voisin tehdä omalta osaltani isänmaatamme koskevan #tsek listan

mutta koska olen väsyksissä, panen maata

Ajattekin katsella Fitnesstukusta vaatteita, no 805 tuotetta. En sitten rupea katselemaan, liikaa vaihtoehtoja ja vertailtavaa, menisi ikä ja terves. Varsinkin kun mulla ei ollut päässä mitään tiettyä mitä metsästäisi. Noita ei pystyisi edes rajaamaan tyyliin farkut, hupparit jne. Jos jotain tiettyä hakisi.

Nyt väsyttää kylä kohtuuttomasti. Voisin ottaa flunssan ja jäädä saikulle tai sitten VR:n ja jäädä asemalle.

kyllä, pieni saikku ei olisi pahitteeksi, etellisestä vierähtänyt jo 22kuukautta

pelkkien vuosilomien varassa ollut virkistäytyminen sen jälkn

kyllä, pieni saikku ei olisi pahitteeksi, etellisestä vierähtänyt jo 22kuukautta
pelkkien vuosilomien varassa ollut virkistäytyminen sen jälkn

Itse en ole pitänyt kirjaa, mutta samoissa sfääreissä mennään. Viime vuonna en ainakaan muista saiguloineeni.

Pitäs kans tänään yrittää vetää raivokkaasti hanskaan.

Niskajumikin meni ohi. Nenä vuotaa vähäse. Mutta kyllä sitä kuuluukin paikkojen vähän vuotaa kun oikein kunnolla rynkytetään!

E. Nyssoi hyvänmielen musaiikkia.

Määki heräsi. Kunnon vehnäpullaa broilerilla ja leipäjuustolla. Vähän hetelmää bulgarian jugulla. Nämä alas redbullilla. Tämä on hyvä aamu. En edes onanoinut.

Back
Ylös Bottom