Hyvä ruoka, parempi mieliTaitaa tulla itku tentin osalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä ruoka, parempi mieliTaitaa tulla itku tentin osalta.
En oo ees kerenny syömään. Kai sitä pitäs aamupala syödä ja jatkaa sitte tän kuran kanssa painimista. Ei jää sitten millään mitää tästä päähän.Hyvä ruoka, parempi mieli
TAI Soomi jääpallon mm-finaalissa samaten klo. 15.Tai snookerin german mastersin finaali klo. 15 alkaen. Myös Chelsea - ManU klo. 18. Puolisiedettävä urheilupäivä.
Endokrinologia ja hematologia.Mikä tentti.
Käännös vasempaan päin!Viddu et mulla on tylsää. Mitä sitä keksisi tekemistä tälle päivälle??
Googletin aikani kuluksi.Endokrinologia
Mä oon kans vähä googletellu, että sais jotai tolkkua tähän :DGoogletin aikani kuluksi.
Mukavan vähän oli väkeä kaupassa. Tein yhden heräteostoksen.
Tää on mulle tuttua....pitää jopa itse opiskella/kaivaa tietoa tiettystä sairaudesta kun lääkärit eivät tunnu tietävän tarpeeksiEndokrinologia

Jalkapallo on tylsää...ei edes silmäniloa:DTunnin päästä Levante - FC Barcelona.
Tuo on semmosta sokkeloa, että vaatii hyvät pohjat, että pystys loogisesti ajattelemaan hommia. Ei tässä kovinkan kattavia tietoja saa päähänsä jäämään. Perusasiat ku sais hallintaan, niin ois hyvä. Erikoislääkärit sitten hallihtee asiat kunnolla!Tää on mulle tuttua....pitää jopa itse opiskella/kaivaa tietoa tiettystä sairaudesta kun lääkärit eivät tunnu tietävän tarpeeksi![]()
Äläpä akka kalkata!Jalkapallo on tylsää...ei edes silmäniloa:D
On se sokkeloa ja yksi asia vaikuttaa moneen kohtaan. Kannattaa pistää muistilokeroon lisämunuaisten sairaudet, niitä kun ei lääkärit aina tunnista. Eipä ne erikoislääkärit aina osaa asiaa, kokemusta on. Eräskin sanoi, että voimailu on ihan turhaa ja minulle se on erittäin tärkeätä pitää voimatasoja yllä.Tuo on semmosta sokkeloa, että vaatii hyvät pohjat, että pystys loogisesti ajattelemaan hommia. Ei tässä kovinkan kattavia tietoja saa päähänsä jäämään. Perusasiat ku sais hallintaan, niin ois hyvä. Erikoislääkärit sitten hallihtee asiat kunnolla!
Kilpirauhasen osalta nää käy jotenkin jakeluun, ku siitä tullu muutama vuos sitten enemmänkin lueskeltua. Muut onkin sitä, että joutuu miettimään oikein urakalla, että mitenkäs nämä nyt oikein menikään :D
No kun tarvii hieman silmäiloa:pÄläpä akka kalkata!
Telkkari auki ja peili käteen...No kun tarvii hieman silmäiloa:p
Sitä melkein alan toivoa. Tulis kesä nopeemmin. Tämä talvi oli tälläinen yks surkimus, joten se sais jo mennä menojaan.Sulaiskohan noi lumet yön aikana pois. Käynen työpaikalla lenkkeilemässä ja kolaamassa niin ei ainakaan aamulla tartte.