Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko kuntit on suunnitelleet mitä tehdä, jos huomenna napsahtaa lotosta 28 joonaa?
Taidan laittaan kyllä pitkästä aikaa loton vetään. Ihan vaan ilosta tuhlailuun.

Jos nassahtais 28 miljuunaa tilille. Nukkuisin ehkä tunnin pidempään ja laittaisin parit yritykset pystyyn. Sitten vois niissä jotain mieluisaa puuhastella. Ei tarvis ees niin tuottaa, kunhan nyt ois jotain järkevää ajankulua päivälle ja tarjois useemmalle immeiselle hyvän duunipaikan.

Päänvaivaa toisi myös se, että en haluaisi ihmisten tietävän asiasta. Miten pitää asia salassa, mutta asustella ja ajella kuitenkin mukavasti. Siihen kai tarvis sitä firmaa, että vois sitä syyttää kaikesta kalliista ja kivasta.

Olipas hyvä lenkki! Ny on pakarat nii tiukassa kunnossa, että pakko syödä Runebergin torttuJA. Onneksi satuin ostamaan niitä :)
Syöty jo eilen, ei viitsinyt tänään enään. Ei muuten oikein tuo kesäkunto lähene, jos joka päivä sellasen syö. Söin tänään sitten vaan voisilmäpullan, pääsin vähemmällä.

Olihan taas jännä yö. 21-24 sikeää unta, 24-04 tukevaa sängyssä pyörimistä ja 04-08 epämääräistä torkahtelua. Voi vitsi sanon mä.

I FEEEEL YOUR PRESENCE AMONGST USSSSSS!

Näin unta, että sain jonku pyssyn jolla kiellettiin ampumasta. Ammuin kuitenki salaa, mutta se pyssy muuttuikin singoksi ja jäin kiinni. Mulle oltiin kiukussa.
Xtriimi vois mulle taas tehdä unianalyysia

Sotaunet on kyllä parhaita.

Aina ollaan jossain hämärässä paikassa, ja joku taisteluheko tai hävittäjä on kimpussa.

Pelottavia.

Haluasin tähän kohtaan painottaa, että en ole ikinä saanut.

Max joskus tsätissä hyvin sanoi, että oli lähellä saanti, mutta puhumalla siitäkin selvittiin.

Se on hyvin sanottu.

Auttaisikohan tuossa juNppaamisessa, jos reenais yhden lihasryhmän (esim kaikkien suosikkilihasryhmä penkki) useammin kuin kerran parissa viikossa...?

Back
Ylös Bottom