Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas 8h unta ilman heräämistä. Tässähän alkaa olla ihmeissään!
En oo varmaan kaheksaa vuoteen nukkunu näin hyvin ku viimesen viikon aikana. Nyt ku vielä tietäs mitä tässä oiken on tapahtunu.

Viimeksi muokattu:
En oo varmaan kaheksaa vuoteen nukkunu näin hyvin ku viimesen viikon aikana. Nyt ku vielä tietäs mitä tässä oiken on tapahtunu.

Jos selvität siihen jonkun muun syyn kuin odotettavissa olevan perheenlisäyksen niin kerro tännekin :D
Olisi ihan mukava välillä nukkua 8h putkeen. Tai edes 6h :D

on ollut aika hidasälyinen päivä tänään. Ihan hävettää. Ja vielä pitäisi lähteä hoitamaan tärkeitä asioita. Ylitöinä. Ei kuulkaa voisi vähempää kiinnostaa.

Jos selvität siihen jonkun muun syyn kuin odotettavissa olevan perheenlisäyksen niin kerro tännekin :D
Olisi ihan mukava välillä nukkua 8h putkeen. Tai edes 6h :D
Joutuukoha täs tekee vielä testin... :D
Mulla ollu 4-5h unta putkeen perus. Joten vähän saa olla nyt ihmeissään :D Nyt on ollu hyvä kirja iltalukemisena. Vierähtää joka ilta paljon aikaa sen parissa. Oon sit menny aikasemmin sänkyyn, ettei mene aamuyöhön ennen ku malttaa alkaa nukkumaan :D Jospa tuo selittää. Saa pään nollattua hyvin. Eikä tuu ruutujen tuijottamista jne. just ennen nukkumaan menemistä.

Joutuukoha täs tekee vielä testin... :D
Mulla ollu 4-5h unta putkeen perus. Joten vähän saa olla nyt ihmeissään :D Nyt on ollu hyvä kirja iltalukemisena. Vierähtää joka ilta paljon aikaa sen parissa. Oon sit menny aikasemmin sänkyyn, ettei mene aamuyöhön ennen ku malttaa alkaa nukkumaan :D Jospa tuo selittää. Saa pään nollattua hyvin. Eikä tuu ruutujen tuijottamista jne. just ennen nukkumaan menemistä.

Tuossa voisi olla muutama ihan hyvä pointti, etenkin se, että teet sen testin :D
Mähän esim. eilen menin joskus 02 aikoihin ja siihen asti tietysti istuin koneella kuuntelemassa musiikkia. Ei ehkä parhaat lähtökohdat nukkumaanmenolle :D

Yksisarvinen on käynyt hoitelemassa.

Olisipa hyvät sääolosuhteet porata jäähän reikä ja aloittaa kalojen pyydystäminen.

Tai suomeksi:

Helvetin hyvät pilikkikelit.

No kyllä! Ajatuksissa oli jo viime sunnuntaina mennä pilkille, mutta ei sopinut aikatauluun. Nyt luvattu lauantaista eteenpäin lussaa ja pilvistä. Katotaan sit keväämällä ja laphissa mökillä käyn kyllä, varmasti. Palaa huulet ja nenä, en rasvaa.

Minä sain pilkillä ahvenen 2013 juhannuksena.

Oli niitä kohtuulumisia kesiä vissiin?

Mä olen elämäni aikana osallistunut kerran pilkkikisoihin. Voitin tietysti. 100% rekordi.

Hormonit hoitaa niin, että saat nyt nukuttua varastoon, että sitten ku se vauva syntyy, niin jaksat valvoa.

E. HIHIHIH.. en ees lukenu muiden viestejä ennenku kirjotin omani.

Rohypnol-1.jpg

Tällä tulee monasti uni ja joskus myös yllätysvauvojakin.

Naisille.

Baarissa, jos ei varovainen ole.

Tulee miehillekin uni, vauvoja ehkä harvemmin.

Kai sitä sit on lapsi pyöräytettävä. Ei tässä muu auta.
Treenikassiin eksyny kaikkea jännää. Löyty vanha muistitikkukin :D Hyviä kuvia... :D

Kai sitä sit on lapsi pyöräytettävä. Ei tässä muu auta.
Treenikassiin eksyny kaikkea jännää. Löyty vanha muistitikkukin :D Hyviä kuvia... :D

Älä kuitenkaan sitä lasta laita sinne treenikassiin sitten.

Back
Ylös Bottom