Ei kai täällä nyt kenelläkään mitään keskimittasia ole?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu kenen kantilta katsoo. Jos itsellä on iso kulli niin keksimittainen on lyhyt:D. Kuten minun mitapuulla 168 on lyhyt.Niin onhan se keskimittainen kullikin aika lyhyt.
Kadut on viime aikoina olleet sen verran jäätikköiset, että on saattanut nähdä yhden komeimmista luonnonilmiöistä, eli sen kun pitkä nainen kaatuu.Mä olen 182 cm
Varusteet kelin mukaan niin no problemo. Tosin kova pakkanen voi käydä vähän keuhkoihin.En omista ice bugeja, mä en talvisin juuri lenkkeile.....hienohelma:D
Tästä on varmaankin vokotilla tietämystä.Hmmm... Mitä pahoja tapoja oppii etelä-pohjanmaalla, kysynpä vaan? Sieltä kun on suku kotoisin, niin taitaa olla verissä sit moinen pahuus.
Mä kävin juurikin lenkillä. Nastakengillä. En kylläkään Icebugeilla, vaan Yeteillä, hyvin narskui ja kipinöi.
![]()
Makeet.
Vähä vaikka millasta tuhmuutta. 3,5 vuotta kerkes opetella tuhmuuksia.Hmmm... Mitä pahoja tapoja oppii etelä-pohjanmaalla, kysynpä vaan? Sieltä kun on suku kotoisin, niin taitaa olla verissä sit moinen pahuus.
Tuli pieni katkos kun lensi mehut näppäimistölle. Jmlauta. Onneks tämä räppänä toimii edelleen.