Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on vähä tämmöstä, ku on kaks vuotta ollu preklinikkaa ja syksyllä päästii klinikkaan, nii ei oo hommat hallinnassa! Toivottavasti keväällä tulee ryhmäopetus aiheesta "Säbäpoju käsiraudoilla kiinni nostavyössä - kuinka hoidat?". Jos sattuu käymään ikävästi, eikä kyseistä harkkaa tule, luultavasti siellä päässä laitetaan asia kesällä kuntoon? Aiheeseen voin tutustua etukäteen opetusvideoiden avulla, jotta saan opetuksesta irti suurimman hyödyn.

Se on jatkokurssi @vokot :in järjestämään rinnallevetokurssiin. Kumminkin siinä vedellessä jonku puuhelmet tarttuu vyöhön. Irma demonstroi.

7 h 30 min

Tuntuu kovin keväälle jo tämä. Lumetkin alkaa sulaa. Tässä vaiheessa en kaipaa enään lisää.

Valosaa ja paljasta asfalttia, kuulostaa mopoilulle.

7 h 30 min

Tuntuu kovin keväälle jo tämä. Lumetkin alkaa sulaa. Tässä vaiheessa en kaipaa enään lisää.

Valosaa ja paljasta asfalttia, kuulostaa mopoilulle.
Mulla on ollu semmonen maaliskuinen hiihtokisa fiilis muutamana päivänä. Sillo joskus ku olin hoikka urheilijatyttö ja jaksoin hiihtää, niin maaliskuussa tuntu olevan hiihtokisoissa aina tämmönen keli. Paitsi yhesti tuli lunta nii sakeena, että ei nähny eteensä. KLL Sm takaa-ajo kisa. Joku stnan idiootti ei halunnu päästää mua ylämäessä edelle ja päätti kaataa mut. Samainen kiilas mut myös radalta pois stadion alueella. Sanoin rumasti. Kerkesin myös äidille kirota siinä ohessa, että ei tää homma nyt ehkä iha sääntöjen mukaa mene. Ku vihoviimein pääsin siitä ohi, nii olikin ohitettavia vähä reilummin. Enkä päässy palkinnoille. Elämäni paras hiihto, pelottaa ajatella kui hyvin ois menny, jos ei ois tämä eräinen henkilö sattunut olemaan edessä. Oisin pian ollu ajoissa paras. Sitten musta ois tehty hiihtäjä :S Nyt oisin hoikka urheilijatyttö edelleenkin ja kiertäsin maailman cupia. Niputtasin norjalaiset. Hyi. Onneks hävisin.

Kevyttä riveä salilla. Ny sano pätevämpi taho, että iha hyvän näköstä tekemistä. Otetta vähä leveemmäks nii hyvä. Satasta kohti... :D Tässähän tulee vielä jännä kisa satasen nostamisesta penkin ja riven välillä :D

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016012921037387_ul.shtml

Ammattimies on aina ammattimies.

94d9068dbeab378f56ff40a011841e76.jpg

Ongelman perimmäinen syy on oikeastaan Shengen jonka ansiosta koko euroopan halki voi matkata vaikka AK:t putkikassissa eikä kukaan kysele juuri mitään.

Mulla on ollu semmonen maaliskuinen hiihtokisa fiilis muutamana päivänä. Sillo joskus ku olin hoikka urheilijatyttö ja jaksoin hiihtää, niin maaliskuussa tuntu olevan hiihtokisoissa aina tämmönen keli. Paitsi yhesti tuli lunta nii sakeena, että ei nähny eteensä. KLL Sm takaa-ajo kisa. Joku stnan idiootti ei halunnu päästää mua ylämäessä edelle ja päätti kaataa mut. Samainen kiilas mut myös radalta pois stadion alueella. Sanoin rumasti. Kerkesin myös äidille kirota siinä ohessa, että ei tää homma nyt ehkä iha sääntöjen mukaa mene. Ku vihoviimein pääsin siitä ohi, nii olikin ohitettavia vähä reilummin. Enkä päässy palkinnoille. Elämäni paras hiihto, pelottaa ajatella kui hyvin ois menny, jos ei ois tämä eräinen henkilö sattunut olemaan edessä. Oisin pian ollu ajoissa paras. Sitten musta ois tehty hiihtäjä :S Nyt oisin hoikka urheilijatyttö edelleenkin ja kiertäsin maailman cupia. Niputtasin norjalaiset. Hyi. Onneks hävisin.
Olin myös ala- ja yläasteella hyvä hiihtään. Mutta kun mentiin läänien välisiin kisoihin, en ollutkaan enään niin hyvä. Mutta en sentäs ollut viimonen! Juu ja sama rinteessä, kiva se oli laskee kisaa kotikisoissa, mutta kun piti pukee se spandeks-puku päälle ja lähtee suomee kiertään, niin sanoin harrastukselle lopun. Kävin minä turussa laskemassa, pääsin palkintopallille vaikka laskin toppapuvussa perkele. Minähän en mitään akkojen rikoita päälleni pukenut. Sen jälkeen alkoikin kiinnostaa viina ja naiset, onneksi.

Minä en onneksi(?) ole koskaan ollut hyvä urheilija. Hiihtokisoissaki olin aina tukevasti viimeinen.

Lahjoja: negative
Hyvä urheilijan alku nuorena: double negative

Viimeksi muokattu:
Mulla kai ois ollu lahjoja moneenkin suuntaan, kilpailin yleisurheilussa ja hiihdossa. Yläasteella kävin sählyä pelailemassa koulun joukkueessa ja ois sitä sitten päässy lukiossa pelaamaan SPVn naisten edustukseen. Jalkapalloa en kyl osaa. Kerran osasin pelata, sai jätkät kyytiä. Mut se jäi kertaan :D

Back
Ylös Bottom