Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Todetaan nyt uudelleen, kun pistin puolen yön jälkeen viestin vahingossa tänne, mutta se on poistettu. Että itse näin eilen vain ketun aivan tienpielessä. Siinä se pöyhi lunta meneen eikä välittänyt autosta muutaman metrin päässä lainkaan. Joku kaupunkilainen meinas vaan ajaa perään, kun ei ymmärtänyt mitä siinä toljottelen tien reunassa.

Mutta nyt, palaa, aamu.

Mulla on mielestäni suhteessa liian vähän tykkäyksiä, lähettäkää niitä mulle kun luette tämän, kiitos.
Vanhassa pakkisessa oli paljon koska sinne tuli kirjoitettua välillä hönössä, niistä joistain syystä tykättiino_O

Viimeksi muokattu:
Miten muuten edittiin saa tuon "Last edited" -tiedon näkyviin? Ei mulle ainakaan tule automaattisesti enkä löydä mitään namiskaakaan siihen. Tuskin sitä käsinkään on niihin kirjoitettu.

Miten muuten edittiin saa tuon "Last edited" -tiedon näkyviin? Ei mulle ainakaan tule automaattisesti enkä löydä mitään namiskaakaan siihen. Tuskin sitä käsinkään on niihin kirjoitettu.

Kännykällä kun selailee, niin itse ainakin näen tuon "Last edited"-tekstin muiden posteissa, mutta koneella sitä ei näy..

Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Ptäisköhän pestä vähän pyykkiä ja ehkä hieman siivoilla, kuulostaa kyllä ihan jonkun pirivieterin hommilta.
Ehkä mä vaan pesen pyykkiä niin saa hyvän omantunnon pienellä vaivalla.

Kannattaako tuota nyt näin yhden päivän takia alkaa hurjastelemaan? Huomenna kuitenkin lepopäivä. Vähän sama juomisenkin kanssa, ei yhden päivän takia kannata oikein korkkia avatakaan.
Ei niin,sitäpaitsi ne ekat kolme päivää on yleensä raskaimmat henkisesti. Sittenhän se homma lähtee rullaamaan niinkuin itsekseen.
Pitää vaan huolen ettei juotto lopu mikä olisi katastrofaalista, ruualla niin väliä.

Seagramin pitäisi kirjoitella enemmän nimenomaan hönössä.

Töllössä syöksylaskua. Hieno laji. Siinä Järviset vipattaa kun tullaan alamäkeen moottoritienopeutta.

Radiocityssä ihmeteltiin että miten ampumahiihdossa voi jäädä toiseksi jos on vielä paukkuja jäljellä, noh naurahdin. Niin ja seagramille tykkäyspisteet.

Ennen oli viihdeohjelmissakin maailmanlopun meininki.

Hitto kun on huono äänenlaatu.

Ja Simo heittää kotsan päähän:D

Back
Ylös Bottom