Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_meqcs58qCA1rog5c3.gif

onkohan Maguirella krapula

senverran hd kuva paljastaa helmeilyä otsalla

Mitenkäs tota instagrammia nyt oikein pitäis käyttää? Ei mua varsinaisesti kiinnosta seurata ketään eikä mulla oo mitään mielenkiintosta settiä kuvattavaks.
Ilmeisesti tuolla lähinnä jaetaan kuvia perseestä?

edit:
Toihan on joku läähättäjien sovellus lähinnä?

Mitenkäs tota instagrammia nyt oikein pitäis käyttää? Ei mua varsinaisesti kiinnosta seurata ketään eikä mulla oo mitään mielenkiintosta settiä kuvattavaks.
Ilmeisesti tuolla lähinnä jaetaan kuvia perseestä?

Siellä on kaikenlaisia kuvia. Jos sun seurattavissa on pelkästään perseitä niin sulla on aika rajoittunut seurattavien joukko :)

Jumankekka se ois kokonaan kotiin 2 kk päästä itteasias perjantaina tasan 2kk. Pitäis alkaa töitä ettii oikeen urakalla intti ei oikee työpaikkana houkuttele.

Nopeesti menny aika ku mietti heinäkuus et vittu on pitkä aika. Eipä siinä hienolta tuntuu jo nyt, vaikka omalta osalta jätän bileet väliin ei vaan nappaa perseiden vetäminemän ku kahteen vuoteen juonukkaa.

No on se ehkä vähän rajoittunut... vaikka et nyt tarkoittanut tässä mielessä, niin määrä sijoittuu nollan ja kakkosen väliin.

Mun feedissä on kymmenen uusimman kuvan joukossa
1 kukka
1 meemi
2 taideteosta (https://www.instagram.com/briankesinger/)
3 turistikuvaa
1 omakuva (naama, pukeutunut talvivaatteisiin)
1 henkilökuva toimistokontekstista
1 koirakuvakollaasi

Jokohan huomenna pystys kävelemään normaalisti? Ehkä/toivottavasti siihen asti, että käyn rimpuilemassa mave-tangon kanssa. Toivottavasti sen jälkeenkin.

Jumankekka se ois kokonaan kotiin 2 kk päästä itteasias perjantaina tasan 2kk. Pitäis alkaa töitä ettii oikeen urakalla intti ei oikee työpaikkana houkuttele.

Nopeesti menny aika ku mietti heinäkuus et vittu on pitkä aika. Eipä siinä hienolta tuntuu jo nyt, vaikka omalta osalta jätän bileet väliin ei vaan nappaa perseiden vetäminemän ku kahteen vuoteen juonukkaa.
Työpaikkana. Hyvä.

Pikkasen erillaista kun varusmiehenä ;)

Ei vittu oikeestaan oo ees aika pitkä.

Back
Ylös Bottom