Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäsköhä tänää repästä ja lähteä salille. :D

jos katseita haluaa

riippuu tietysti hieman mihin repäisykohta sijoittuu

Minä jumppaan tänäänkin ehjissä vaatteissa

Tajusin äsken, että mun pitää lähtee pyöräilee toho pakkaseen. -23. Oivoi. Eihä täs mitää jos pitäs salille pyöräillä, mut ku pakollinen harkka. Pitäs kai ees jotenki yrittää näyttää ihmiseltä, mut ei tuu onnistumaan.

Tajusin äsken, että mun pitää lähtee pyöräilee toho pakkaseen. -23. Oivoi. Eihä täs mitää jos pitäs salille pyöräillä, mut ku pakollinen harkka. Pitäs kai ees jotenki yrittää näyttää ihmiseltä, mut ei tuu onnistumaan.
Pyöräilyä -23 asteisen kelin kera? En kyllä suostuis moiseen, jösses. :D

en,valitettavasti

ei ole viimeaikoina tullut paljo edes asiaa mietittyä, mutta eilen ehtoolla taas tuli mieleen, ku ei taas tämä aamu kovin kiinnostanu

jotain vaihtelu täytyisi kyllä pikaiesti keksiä, tulee pian nykyistä palvelusta 13vuotta täyteen

Täällä Venäjällä kaikki on toisin, system fuck you, horse ride you jne jne

Todistettu.

Menin kuselle, pisuaari kusi mun päälle!!

Nimin. Jätän jatkossa vetämättä

Itse. En ole.

en,valitettavasti

ei ole viimeaikoina tullut paljo edes asiaa mietittyä, mutta eilen ehtoolla taas tuli mieleen, ku ei taas tämä aamu kovin kiinnostanu

jotain vaihtelu täytyisi kyllä pikaiesti keksiä, tulee pian nykyistä palvelusta 13vuotta täyteen

Kyllähän se olisi vihdoin keksittävä jotain järkevää ja mukavaa hommaa kun vielä kykenee, tai oikeastaan on pakkokin.
Jotenkin kyllä houkuttaisi ruveta personal traineriksi, niin voisi valmentaa itseään! Asialliset koulutukset vaan tuppaa sijaitsemaan jossain hevontuutissa.

Piti mennä labraan verille aamulla, tupa täys mummoja ja vuoronumero sitten yli 20 päähän. Ei otettu veriä, huomenna uus yritys, täytyy mennä heti 7.30 kärkkyyn. Jaksa mitään 1,5h venata kun ei tässä kai mikään hengenhätä ole.

Kyllähän se olisi vihdoin keksittävä jotain järkevää ja mukavaa hommaa kun vielä kykenee, tai oikeastaan on pakkokin.
Jotenkin kyllä houkuttaisi ruveta personal traineriksi, niin voisi valmentaa itseään! Asialliset koulutukset vaan tuppaa sijaitsemaan jossain hevontuutissa.
Ei kai tuollaseen kummempaa koulutusta tarvi, jos muuten tietää gymi ja ruokapuolta etes jotain. Jonkun pikasen kurssin käy, että voi sanoa jonkin kurssin käyneen.

Itse en ainakaan anna arvoa kurssitetuille pt:lle yhtään enempää, kun lajin parissa oppineelle. Sen verran hämäriä juttuja salilla kuulee niiden suusta, että tekis mieli korjata. Parempi vaan olla hiljaa.

Ei kai tuollaseen kummempaa koulutusta tarvi, jos muuten tietää gymi ja ruokapuolta etes jotain. Jonkun pikasen kurssin käy, että voi sanoa jonkin kurssin käyneen.

Itse en ainakaan anna arvoa kurssitetuille pt:lle yhtään enempää, kun lajin parissa oppineelle. Sen verran hämäriä juttuja salilla kuulee niiden suusta, että tekis mieli korjata. Parempi vaan olla hiljaa.

Juu ei kai tuohon mitään ihmeempiä tarvitse. Homma ei kyllä sinänsä taida olla kovin kannattavaa rahallisesti. Mut kai tossa hommassa on tärkeintä olla edustavan näköinen... tai sitten pitäisi olla ainakin voimaa. Kumpaakaan ei olé.

Back
Ylös Bottom