Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en ole siellä ylhäällä vielä edes käynyt.

olutravintolassa?

image.webp

Kyllä siellä kannattaa käydä etes kahveella, jos ei muuten kehtaa. Mieluiten toki jokin A-aine käsissä ja katsellen kauas.

Mutta juoma on 5/5.

e: Horisontin suoraan saaminen on ihan oma taiteenlajinsa.
Jouluaattona olin pötköllään laiturilla ja se suunnilleen osui:
joulu20157f5c6.md.jpg

Viimeksi muokattu:
En osaa lähettää vieläkään kuvaa, mut huoneesta näkyy matala Ilveksen torni suunnilleen kohdilla.

Lukasin just Haapasalon toisen kirjan. Ekan luin pari vuotta sitte. Ensimmäistä kirjaa lukiessa tuli naureskeltua, että hiiohoi jo on mielikuvitus laukannut.
Nyt kun olen Venäjällä käynyt, Moskovan tsekannut ja parisen kuukautta Siperiassa asustellut ja varsinkin kun Villen tavannut ja hänen kanssaan turissut yhden Moskovan reissun niin hiukan eri valossa näkee noi elämänkerrat. Ei tarvi naureskella enää. Hiton hyvä oli tää 2000-luku. Tosi jännä kun kirjassa luki samoja mielipiteitä Venäjästä ja Venäläisistä mitä itse olen kertonut kavereille ja sukulaisille.

Kaikki rispektit ja hatunnostot kaverille.
haapasalo_0.jpg

täälä taas, 18.kerros
Kerros ylempänä mulla. Huh nyt on taas reippaasti oksennusta maha täynnä :)

Teillä on huone vissiin eri suuntaan.

url]

Viimeksi muokattu:
Minä tulin katsomaan Jukka Nousiaista ja ainut mitä näen on pelkkiä takapuolia. Kuuntelen sitten vaan ja kyylään tätä hipsterinuorisoa.

Kyllä aina on hyviä sämpylöitä joukossa. Irma tietää että sellaisen päällä istuu tälläkin hetkellä, mutta ei viitsi ilmiantaa itseään.

On se sellainen. Irma.

Oisko se sitten kuntit leffan paikka. Vähän perunalastua vielä huulee dipin kera. Maanantaina kuitenkin joutuu elään jo terveellisemmin, mutta koska fuuteri aloittaa nollakolakauden?

Ja katos, vipitkin kadonnut. Hö.

Back
Ylös Bottom